کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی گفت: ما برای حضور در لیگ دسته اول هنوز مردد هستیم و قرار است ظرف چند روز آینده تصمیم بگیریم.

ظهراب قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص شرایط تیم فوتبال فجر سپاسی اظهارداشت: رویکرد ما این بود که بازیکنان سرباز را جذب کنیم و در همین راستا هم برخی نفراتی را گرفتیم از جمله فرهاد سالارپور، میلاد شیخی، رضا مرادی و ابراهیم صالحی همچنین برخی بازیکنان امیدمان هم که سرباز بودند را جذب کردیم.

وی در مورد اینکه آیا موافق ۲۰ تیمی شدن لیگ یک در یک گروه است، گفت: حقیقتاً موافق این موضوع نیستیم اما زورمان نمی‌رسد، معایب و محاسن آن را هرچه می‌گوییم اما آقایان خودشان هرکاری که می‌خواهند انجام می‌دهند و می‌برند و می‌دوزند. شرایط جغرافیایی ما برگزاری چنین لیگی را نمی‌پذیرد، ما ۳۸ بازی باید انجام بدهیم که شرایطمان مهیا نخواهد بود.

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی تصریح کرد: به دلیل مشکلات مالی که وجود دارد هنوز برای حضور در لیگ دسته اول مردد هستیم و وضعیت ۵۰ - ۵۰ است که باید ظرف چند روز آینده تصمیم بگیریم، اگر بتوانیم وضعیت مالی خود را بهبود بخشیم در رقابتها شرکت می‌کنیم وگرنه از حضور در مسابقات انصراف خواهیم داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.