کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: نمی‌دانم چرا زود تعویض شدم اما این مسئله تشخیص کادر فنی بود و ما احترام می‌گذارم.

به گزارش  خبرگزاری فارس، میلاد غریبی بازیکن تیم فوتبال پدیده خراسان در خصوص بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: خوشبختانه از این بازی با امتیاز بیرون آمدیم و به نظرم تیم ما خوب بازی کرد هر چند که هدفگذاری کرده‌ایم تا ان‌شاءالله بتوانیم حداقل در نیمه اول جدول رده‌بندی قرار بگیریم همین که بتوانیم هشتم، نهم جدول باشیم برایمان کافی است.

وی درباره اینکه چرا در آغاز نیمه دوم تعویض شد، اظهار داشت: این نظر کادر فنی است اما باید بگویم که یک مدت من با تیم نبودم و ان‌شاءالله همه چیز درست خواهد شد.

غریبی درباره اینکه آیا پدیده امسال مشکل مالی خواهد داشت یا نه افزود: این مسئله را باید از مسئولان باشگاه بپرسید و من نمی‌توانم درباره این مسئله صحبت کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.