کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: متاسفم که پرسپولیس با برد لیگ برتر فوتبال ایران را شروع نکرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل پدیده در نشست خبری گفت: به همه دوستان سلام می‌گویم و لیگ شروع شده و قبل از بازی هم گفتم بازی اول همیشه سخت است. در این دیدار همه انتظارش را داشتیم که پیروز شویم و ۳ امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد: من هم به بازیکنانم تذکر داده بودم که باید منتظر غافلگیری هم باشیم و متاسفم که نتوانستیم لیگ را با برد شروع کنیم و برای هواداران متاسفم.

به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ در ادامه نشست خبری گفت: نمی توانم از بازیکنانم هیچ گلایه ای کنم زیرا عالی کار کردند و موقعیت های گل خلق کردند و طبیعی است که هر بازی شرایط خوب و بد خودش را دارد و دو اشتباه کردیم و دو گل خوردیم و این اشتباه‌ها گران بود برای پرسپولیس ولی برای بهتر کردن نحوه بازی تمرین بیشتری خواهیم کرد.

وی در مورد عملکرد بازیکنان جوان مثل کمندانی، گفت: معمولا در مورد بازیکنان نظر خاصی نمی دهم مخصوصا بعد از مسابقه اما واقعا آنها تمام توان خود را گذاشتند و در بازی هم شاهد آن بودیم. به طور کلی می‌گویم از همه بازیکنان راضی هستم.

سرمربی پرسپولیس در مورد نبود هافبک خلاق و بازی‌ساز در پرسپولیس گفت: با این نظر شما موافق نیستم و آن هم در چنین بازی داغی وقتی دو گل به حریف می‌زنید و حداقل ۳-۴ فرصت گلزنی صد درصد می‌سازیدو فرصت‌های گلزنی هم از دست می‌دهید طبیعی است که ما برای به ثمر رسیدن گل شانس کمی داشتیم و این هم به خاطر بازی اول است که شرایط خاص خودش را دارد.

برانکو افزود: باید از بازیکنانم تشکر کنم، با تمام توان بازی کردند و ۹۰ دقیقه حمله کردند و کمندانی هم می‌توانست گل دوم را در ابتدای بازی بزند و بازی را با گل او تمام کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چرا ۲ توپ روی دروازه آمد و گل شد، گفت: موافقم، آنچه ما را خوشحال می‌کند شانس گلزنی زیادی بود که به دست آوردیم اما در مسابقه فوتبال پیش می آید که در بازی‌هایی گل‌هایی اینگونه زده می‌شود و دو توپ آمد و گل شد و به همین دلیل فوتبال جذاب است.

برانکو در مورد اینکه چقدر به این تیم امیدوار هستید تا در بالای جدول قرار بگیرید و از نقل و انتقالات راضی هستید،گفت: کاملا به بازیکنان جوانم اعتقاد و ایمان دارم و بدانید سوشا، طارمی و عالیشاه هم از بازی بعدی به ما ملخق می شوند و بنگستون هم به ما اضافه می شود و طبیعی است با حضور آنها کیفیت بهتری به تیم اضافه می شود و کاملا به بازیکنانم اعتقاد دارم و فقط یک مقدار شانس کم داشتیم. این ها بازیکنان پرسپولیس هستند و نه بازیکن مدیرعامل هستند نه بازیکن من همه بازیکنان پرسپولیس هستند و استحقاق حضور در این تیم را هم دارند و طبیعی است که نوسان‌هایی ایجاد شود. این خاصیت فوتبال است اما تلاش و انگیزه به کار در آنها وجود دارد و این به من خوش بینی لازم را می‌دهد.

وی ادامه داد: این نفرات بازیکنان پرسپولیس هستند و من آنها را تمرین می‌دهم و به پرسپولیس آمده اند تا به این تیم کمک کنند.

برانکو در مورد اینکه پرسپولیس را برای قهرمانی بسته‌اید و با شروع مسابقات چقدر به این حرف اعتقاد دارید، گفت: هرگز یک کلمه نگفتم که از هدف‌مان منصرف شده‌ایم اما چه کسی می‌تواند قول بدهد و چه قولی بدهد و من مدام تکرار می‌کنم پرسپولیس یک تیم است و هر تیم دیگری هم برای قهرمانی می‌جنگد و برای قهرمانی هدف دارد و ما هم از این هدف کنار نمی‌کشیم. اگر دوست داشته باشید می‌توانم مدام قول بدهم اما قول دادن کار آدم های جدی نیست و هدف ما رسیدن به قهرمانی و نبرد برای قهرمانی و برتر بودن است و از این هدف انصراف هم نمی دهیم و این تازه هفته اول است و تیم ما بهتر بود و باید می‌بردیم اما فوتبال است و غافلگیری هم دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.