دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در شرایطی با تساوی به پایان رسید که برخلاف آخرین دیدار لیگ چهاردهم این بازی جنجالی نشد. البته کسی هم به نیمکت تراکتورسازی نگفت بازی اصفهان مساوی شده است!

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین دیدار از روز دوم هفته اول رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز جمعه تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران برابر هم به میدان رفتند که در پایان این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این بازی تراکتورسازی با ترکیب محمدرضا اخباری، محمد ایران‌پوریان، خالد شفیعی، کارلوس الکساندر کاردوسو، سعید آقایی، سینا عشوری، آگوستو سزار، سروش رفیعی (۷۷- احمدعبدالله‌زاده)، بختیار رحمانی، فرید بهزادی کریمی(۷۰- شاهین ثاقبی) و مهرداد بایرامی (۷۵- حمزه یونس) به میدان رفت و علیرضا بیرانوند، سانتوز، سید جلال حسینی، سیامک کوروشی (۷۵- آرش رضاوند)، علیرضا عزت کرامت، وحید حمدی نژاد، سعید لطفی (۲۹- مهدی شیری)، ایمان مبعلی، عیسی آل‌کثیر(۷۲- آلویس نانگ)، وحید امیری و امیرارسلان مطهری نفرات تیم نفت را در این نیمه تشکیل دادند.

از اتفاقات مهم این بازی که با قضاوت حسین زرگر برگزار شد، می‌توان به مصدومیت سعید لطفی مدافع تیم نفت تهران اشاره کرد که علیرضا منصوریان بلافاصله این بازیکن را تعویض کرد و مهدی شیری را به جای وی به میدان فرستاد.

این بازی که فینال لیگ چهاردهم و مهمترین بازی هفته نخست از لیگ پانزدهم بود، درحالی با تساوی به پایان رسید که هر دو تیم فرصت‌های خوبی را برای گلزنی از دست دادند تا نبرد مدعیان برنده نداشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.