اصفهان - سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت:تیم سپاهان شناخت زیادی از بازیکنان ما نداشت اما نقطه ضعف ما را شناسایی کرده و توانستند به گل برسند. باید بگویم سپاهان در این دیدار مانند یک قهرمان بازی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: بازی خوب و با اعتماد به نفس بالایی انجام دادیم، سپاهان تیم بزرگی است اما جوانان ما تجربه بازی مقابل این تیم را نداشتند. از تیمم راضی هستم زیرا تلاش کردند و فشار آوردند اما نباید فراموش کنیم که ما به بزرگی سپاهان و تجربه بالای بازیکنانش باختیم.

وی در مورد کیفیت بازی تیم سپاهان در این مسابقه گفت: در بازی های اول فصل این اتفاقات می افتد، البته تیم ها بازی تدارکاتی انجام می‌دهند ولی بازی های اول فصل بسیار مشکل است. تیم سپاهان شناخت زیادی از بازیکنان ما نداشت اما رفته رفته نقطه ضعف ما را شناسایی کردند و از همان نقطه توانستند به گل برسند. باید بگویم سپاهان در این دیدار مانند یک قهرمان بازی کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان در خصوص عملکرد تیمش در این دیدار تصریح کرد: امروز نتیجه نگرفتیم و این شکست می تواند درس های زیادی برای ما داشته باشد؛ اما در بازی های آینده کیفیت بهتری خواهیم داشت، فرصت زیادی برای از دست دادن نداریم و بازیکنانم نباید از تعریف ها مغرور شوند.

وی در مورد اعتراضاتی که به داور داشت گفت: داور در چند صحنه به بازیکنان ما اخطار داد که می توانست اخطاری ندهد. نمی خواهم از هفته اول به داوری اعتراض کنم زیرا فکر می کنم بی احترامی به تمام داوران است. در مورد پنالتی باید بگویم من آن صحنه را ندیدم و تا فیلم بازی را نبینم نمی توانم اعتراض کادرفنی تیمم را تایید کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.