مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان مدعی شد، تیم فوتبال این باشگاه در نیمه دوم دیدار مقابل استقلال تیم برتر میدان بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا عباسی، مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در خصوص شکست تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی بود. امروز همه دیدند که چگونه توانستیم عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذاریم. ما یک تیم تازه وارد هستیم و در این دیدار به جز یکی دو صحنه که در آن عدم هماهنگی داشتیم، در سایر دقایق بازی خوب بودیم.

وی ادامه داد: از این شکست ناراضی نیستم و البته از عملکرد بازیکنان تیمم رضایت دارم. استقلال تیم بزرگی است و امروز همگان دیدند که در نیمه دوم برتر از آنها بودیم.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: شک نکنید در هفته‌های آینده سیاه‌جامگانی بهتر از این بازی خواهید دید.

عباسی خاطر نشان کرد: رضایت قلبی خود را از عملکرد خطیبی در این دیدار اعلام می‌کنم. تیم خطیبی پیش از رویارویی با استقلال دیدار تدارکاتی نداشته بود، اما امروز شاهد بودیم که در نیمه دوم سرمربی برتر او بود.

وی عنوان کرد: خیلی خوشحالم که در هفته نخست با استقلال روبه‌رو شدیم. استقلال یکی از تیم‌های بزرگ و نامی ایران است. این بازی محک خوبی برای تیم ما بود.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان افزود: طرفداران سیاه‌جامگان خیلی خوب تیم را مورد حمایت قرار دادند و اگر شرکت اتوبوسرانی با ما همکاری بیشتری داشت، امروز در ورزشگاه جای سوزن انداختن نبود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.