کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هواداران تیم فوتبال سپاهان ۲ بنر در دست داشتند که عکس حسین فرکی بهترین سرمربی و وریا غفوری بهترین مدافع لیگ چهاردم روی آن نقش بسته بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در دیداری از هفته اول پانزدهمین دوره لیگ برتر از ساعت ۱۹ و ۳۵ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند.

* هواداران تیم فوتبال سپاهان ۲ بنر در دست داشتند که عکس حسین فرکی بهترین سرمربی و وریا غفوری بهترین مدافع لیگ چهاردم روی آن نقش بسته بود.

*حدود ۲۵۰۰ هوادار در ورزشگاه حاضر شدند. انتظار می‌رفت در دیدار اول سپاهان مدافع عنوان قهرمانی هواداران بیشتری در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

* عبدالله کریمی و غفوری بازیکنان سپاهان قبل از شروع مسابقه سمت عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان رفتند.

* مهدی زهیوی بازیکن استقلال خوزستان به سمت حسین فرکی سرمربی سپاهان رفت.

* شهاب گردان که امروز به عنوان دروازه‌بان سپاهان در میدان حاضر شده همانند فصل قبل پیراهن شماره ۳۵ را به تن کرده است.

* قبل از شروع بازی اعضای دو تیم یک دقیقه به خاطر درگذشت مصطفی داوودی اولین رئیس سازمان تربیت بدنی سکوت کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.