سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: سعی می‌کنیم برای بازی فردا خوب تمرین کرده و برای تیم نفت تهران دردسرساز شویم.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تونی اولیویرا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با نفت تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: همه بازی‌های لیگ ایران سخت هستند که بازی فردای ما مقابل نفت تهران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ما فردا بازی سختی را پیش رو داریم.

وی افزود: نفت تهران تیمی بزرگ، خوب و منظم است که امسال نیز مطمئناً در جمع مدعیان قرار خواهد گرفت؛ آنان در آسیا نیز در جمع ۴ تیم نهایی قرار گرفته‌اند و به همین دلیل ما با تیم ضعیفی روبه‌رو نیستیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: آنان در ضربات ایستگاهی عملکرد بسیار خوبی را دارند و توپ را سریع از دفاع به حمله انتقال می‌دهند که این مسائل برای ما دردسرساز خواهد شد اما ما هم خوب تمرین کرده‌ایم تا بتوانیم بازی خوبی را ارائه داده و رقیب آسانی برای نفت تهران نباشیم؛ سال گذشته هر ۲ تیم برای قهرمانی می‌جنگیدند که امسال نیز همین موضوع مطمئناً تکرار می‌شود.

اولیویرا در خصوص رضایتش از عملکرد مدیریت باشگاه در جذب بازیکنان مورد نظر وی گفت: در حال حاضر ۱۹ بازیکن در اختیار داریم که ۲ دروازه‌بان اصلی و یک دروازه‌بان زیر ۲۳ سال در تیم‌های پایه به تیم بزرگسال راه پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: روند درست کردن یک تیم در یک یا ۲ هفته عملی نمی‌شود و باید وقت زیادی را صرف آن کنیم. ما تمرینات بدنسازی‌مان را با ۱۱ بازیکن شروع کردیم و زمان زیادی را در اختیار نداشتیم اما باید به روند رو‌ به رشدمان ادامه داده و خود را برای حضوری قدرتمندی در لیگ برتر آماده کنیم؛ هدف ما آن است که تا آخر لیگ برتر ادامه داده و به هدفمان برسیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی در مورد آخرین بازی این ۲ تیم در لیگ چهاردهم گفت: آن دیدار همه را تحت تأثیر خود قرار داد که در آن با احساسات هواداران تیم تراکتورسازی در منطقه آذربایجان بازی شد. با این وجود ما نمی‌توانیم این خاطره را به دوش بکشیم چرا که باید برای سال بعد تلاش کنیم.

اولیویرا تصریح کرد: در رابطه با بازیکنان ایرانی که ما آنان را از مدیریت باشگاه درخواست کردیم به ما گفتند که این بازیکنان پول زیادی را از ما خواستند و به همین دلیل شرایط آمدن آنان به تبریز فراهم نشد، عده‌ای دیگری از بازیکنان ما باشگاه‌های دیگر را به ما ترجیح داده و به آنجا رفتند. نمی‌توانم بگویم که چند درصد از نقل و انتقالات تیمم راضی هستم اما این را می‌دانم که آنچه در توان باشگاه بود انجام داده و برای ما بازیکن گرفته است.

وی در خصوص بازیکنان خارجی ملحق شدن به تیم تراکتورسازی گفت: سال گذشته ما دوس سانتوس و ادینیهو را در اختیار داشتیم که امسال باشگاه نتوانست رضایت آنان را جلب کرد. ایده ما امسال فقط این بود که فقط یک بازیکن خارجی جذب کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تأکید کرد: ما در آن زمانی که برای جذب بازیکن در اختیار داشتیم سعی کردیم که بهترین بازیکنان را انتخاب کنیم که کیفیت بازی تیم را بالا ببرند. ما امیدوار هستیم بازیکنان خارجی که امسال جذب کرده‌ایم جایگزین خوبی برای ادینیهو و سانتوس باشند .

اولیویرا گفت: تغییرات اساسی در تیم انجام شده و بازیکنانی که داشتیم تا به اینجا عملکرد خوبی را داشته‌اند و بسیار مسئولیت‌پذیرتر شده‌اند. ما برای رسیدن به هدفمان تنها یک راه داریم و آن هم این است که با تلاش بی‌نهایت به هدفمان برسیم.

وی در خصوص مشکلات تیم تراکتورسازی در بحث دروازه‌بانی تصریح کرد: سال گذشته زمانی که من به تبریز رسیدم فوتبال حامد لک تمام شده بود و هیچکس او را باور نداشت.

سرمربی تیم تراکتورسازی افزود: لک با تمام اشتباهاتی که انجام داده بود در بازی با سایپا یک تنه تیم را نجات داد و باعث پیروزی ما در آن دیدار شد ما باید تمام جوانب را در نظر گرفته و فقط از یک زاویه به مسئله نگاه نکنیم. دوست داشتم دروازه‌بان‌های بهتری به تیم اضافه شوند اما در حال حاضر این امکان وجود ندارد و ما با یک دروازه‌بان با تجربه که می‌تواند با تجربه‌اش به ما کمک کند و یک دروازه‌بان جوان که انرژی فراوانی دارد پا به مسابقات می‌گذاریم.

اولیویرا با اشاره به حضور تیمش در هر ۳ جام خاطرنشان کرد: هواداران از ما انتظار دارند که در هر۳ جام نیز حضور پر قدرتی را داشته باشیم و ما هم دوست داریم هر ۳ جام را به خانه بیاوریم اما ما با توجه به توانمان جلو می‌رویم.

وی تصریح کرد: از همان ۴ سال پیش که به تبریز آمدم به هیچکس وعده‌ای نداده‌ام و تنها وعده‌ای که به هواداران و مسئولان تیم تراکورسازی داده‌ام تلاش برای بهتر شدن تیم بود. من تا روزی که در اینجا هستم به این کار ادامه می‌دهم. ما باید با روحیه جلو برویم چرا که کار بسیار سختی را در پیش داریم تا بتوانیم به رؤیای خود دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی خطاب به هواداران گفت: هیچگاه از اینکه بگویم آنان قدرت اصلی تیم ما هستند خسته نمی‌شوم.

اولیویرا تأکید کرد: همیشه هواداران چیزی که از تیم محبوبشان می‌خواهند یک چیز بهتر است که ما باید سعی کنیم به قسمتی از خواسته‌های آنان جامعه عمل بپوشانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.