مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برخی‌ها به جای اطلاع‌رسانی خبرسازی می‌کنند در حالی که باید در مبحث اطلاع رسانی احساسات نادیده گرفته شود.

بهرام افشارزاده در گفت‌‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال اظهار داشت« هرچند چند بازیکن ما را در اختیار ندارید اما امیدوار هستیم استقلال فردا بتواند در مشهد نتیجه خوبی کسب کند. من هم به دلیل مشغله کاری در تهران ماندم و امیدوارم فردا بتوانیم یک نتیجه خوب بگیریم و تیم دست پر به تهران برگردد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه به جای اطلاع رسانی خبرسازی می‌کنند گفت: امروز من در باشگاه حضور نداشتم و چند نفر آمدند و نسبت به عدم دریافت حقوق خود اعتراض کردند اما اینکه عنوان شود شخصی می‌خواست بلایی سر خودش بیاورد درست نیست و به نظرم این کارها خبرسازی است نه اطلاع‌رسانی.

وی تاکید کرد: من از رسانه ها تقاضا می‌کنم خبر را طوری به مردم منتقل کنند که در آن احساسات دخیل نباشد. امروز چند نفری به باشگاه آمدند و آقای سبک‌دست نیز با آنان صحبت‌هایی را انجام داد. من هم به آن‌ها پیغام داده‌ام که ان‌شاءالله تا روز دوشنبه مطالباتشان را پرداخت خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.