جام باشگاه‌های فوتسال آسیا به میزبانی اصفهان از جمعه نهم مرداد آغاز می شود.

به گزارش ایسنا، ششمین دوره جام باشگاه‌های فوتسال آسیا با ۱۲ تیم برتر آسیا به میزبانی اصفهان از روز جمعه نهم مرداد شروع می شود و تا شانزدهم ماه جاری ادامه دارد. تاسیسات دریایی تهران نماینده ایران در این مسابقات است و دیگر تیم های شرکت کننده از کشورهای امارات، کویت، قرقیزستان، ژاپن، تایلند، قطر، چین، لبنان، ویتنام، ازبکستان و عراق هستند.

اولین دوره این مسابقات نیز به میزبانی اصفهان برگزار شد که فولاد ماهان به مقام قهرمانی دست یافت. پس از این قهرمانی تنها گیتی پسند موفق به کسب جام شد و در دوره گذشته دبیری تبریز با شکست شنزن چین به مقام سوم اکتفا کرد.

نمایندگان ایرانی در این مسابقات همیشه جز سه تیم برتر بودند و در عناوین انفرادی هم موفق عمل کردند. نماینده ایران در این دوره با تیم‌های القادسیه کویت و الخلیج امارات در گروه A مسابقات همگروه است و در اولین دیدار خود جمعه به مصاف تیم اماراتی می‌رود. ۱۱ مرداد نیز میزبان القادسیه خواهد بود. تمام دیدارهای این گروه در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

وحید شمسایی سرمربی تاسیسات که سه بازی این فصل لیگ برتر فوتسال ایران را با پیروزی پشت سر گذاشته است درباره این رقابت‌ها گفت: ما از نظر تیمی فوق العاده هستیم اما مشکلی که از روز اول به آن اشاره کردم این است که در اصفهان میزبان نیستیم و میهمان هستیم. از یکشنبه شب وارد اصفهان شدیم و مثل یک تیم محلی دنبال زمین تمرینی بودیم. اگر مسابقات در چین،کره یا ژاپن برگزار می‌شد شرایط تمرینی ما بهتر از این بود.

با سابقه‌ای که تیم‌های ایرانی در جام باشگاه‌ها دارند، نتایج اخیر کسب شده و میزبانی ایران، تاسیسات از شانس زیادی برای قهرمانی برخوردار است. حسین شمس در این خصوص گفت: نماینده ایران یک سر و گردن بالاتر از تیمهای دیگر است. بعد از تاسیسات هم تیم های ناگویا و چونبوری تایلند قرار دارند. از نظر من فینال جام باشگاه‌های آسیا بین تاسیسات دریایی و ناگویای ژاپن برگزار می‌شود.

دیگر تیم‌های شرکت کننده ام اف سی الجمک قرقیزستان، ناگویا ژاپن و لوکوموتیو ازبکستان در گروه B، چونبوری تایلند، الریان قطر و نفت الوسط عراق در گروه C و شنژن نانلینگ چین، بانک بیروت لبنان و تایسان نام ویتنام در گروه D مسابقات قرار دارند. دیدارهای گروه های B،C و D به ترتیب در ساعت ۱۷ ، ۱۴:۳۰ و ۱۲ برگزار می شود.

دو تیم برتر هرگروه به مرحله حذفی می روند. این مرحله از ۱۳ مرداد شروع و فینال مسابقات در ۱۶ مرداد برگزار می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.