سرمربی چلسی تاکید کرد مهاجم کلمبیایی و جدید تیمش را به روزهایی برمی‌گرداند که همواره گلزنی کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، رادامل فالکائو تابستان سال گذشته با امضای قراردادی قرضی از موناکو راهی منچستریونایتد شد. ژوزه مورینیو تاکید کرد وقتی دید این مهاجم کلمبیایی راهی تیمش رقیب آنها شده، کمی ترسیده است.

فالکائو اما در ترکیب یونایتدها نمایش دلپذیری نداشت. او در ۲۹ بازی که برای شیاطین سرخ انجام داد تنها چهار گل وارد دروازه حریفان کرد و نشانی از آن فالکائوی همیشگی نداشت. یونایتدها در پایان فصل گذشته از گزینه خرید او که در قراردادش گنجانده شده بود، استفاده نکردند و این بازیکن را به موناکو برگرداندند. ژوزه مورینیو که سومین سال مربیگری خود در چلسی را آغاز می‌کند، به یکباره تصمیم گرفت فالکائو را با قراردادی قرضی به چلسی ببرد. او اکنون امیدوار است بتواند فالکائو را به روزهای خوبش بازگرداند.

مورینیو در مورد فالکائو گفت: وقتی فالکائو به منچستریونایتد پیوست، باید اعتراف کنم کمی ترسیده بودم زیرا فالکائو مهاجمی است که همواره در محوطه جریمه خطرناک ظاهر می‌شود و این توانایی را دارد که هر موقع اراده کند، دروازه حریفان را باز کند. رادامل پیشتر و در هر تیمی و در هر لیگی که به میدان رفته بود، این کار را انجام داده بود و هم فکر می‌کردم می‌تواند در لیگ برتر انگلیس نیز این کار را یک بار دیگر تکرار کند.

با این که آسیب‌دیدگی سختی گریبان فالکائو را پیش از جام جهانی ۲۰۱۴ گرفت و او هیچگاه به آن بازیکن همیشگی بدل نشد و با توجه به این که فصل گذشته تنها چهار گل برای منچستریونایتد زد، مورینیو اما امیدوار است فالکائو ۲۹ ساله با پشت سر گذاشتن مشکلات فیزیکی که برایش پیش آمده بود بار دیگر به روزهای اوج بازگردد.

مورینیو در این زمینه هم گفت: پیش از آن که تصمیم بگیریم فالکائو را به خدمت بگیریم، به آنالیز کردن شرایط خودمان و شرایط جسمانی او پرداختیم. پزشک تیم هر کاری که از دستش برمی‌آمد را انجام داد. فالکائو در حال حاضر مشکل فیزیکی ندارد. وقتی یک بازیکن مشکل فیزیکی نداشته باشد، می‌توانیم او را بار دیگر به روزهایی بازگردانیم که در آن همواره گلزنی کند.

پس از پایان فصلی که گذشت، فالکائو به همراه تیم ملی فوتبال کلمبیا در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا شرکت کرد. او نتوانست در آن رقابت‌ها هم گلی به ثمر برساند. مورینیو با این حال امیدوار است فالکائو بار دیگر بتواند در هر بازی، درست همانند روزهای حضور در باشگاه‌های پورتو و آتلتیکو مادرید گلزنی کند.

آقای خاص در این مورد اظهار داشت: وقتی در فوتبال پرتغال بودم، فالکائو هم آنجا بود. وقتی برای مربیگری در فوتبال اسپانیا می‌رفتم، او هم در همان زمان به اسپانیا آمد. وقتی هدایت رئال مادرید را به دست گرفتم، او به آتلتیکو مادرید پیوست. ما سه سال را در یک لیگ گذراندیم. اکنون که به لیگ انگلیس بازگشتم، او نیز به این لیگ آمده است. به همین دلیل او را به خوبی می‌شناسم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.