کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: امیدوارم اولین ۳ امتیاز لیگ را از گسترش بگیریم و با روحیه‌ای بالا لیگ را ادامه دهیم.

رضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط سایپا و دیدار مقابل گسترش فولاد در هفته اول لیگ برتر پانزدهم گفت: وضعیت خوبی داشته و برای شروع لیگ انگیزه زیادی داریم. جزو تیم‌هایی بودیم که تمرینات منظم و به موقعی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم نتیجه تلاش‌مان را در لیگ بگیریم. بازی‌های ابتدایی هم برای ما بسیار مهم است و امیدوارم اولین ۳ امتیاز را از گسترش بگیریم.

وی در خصوص صحبت‌های جلالی که گفته سایپا مدعی قهرمانی است تاکید کرد: سایپا فصل قبل در رده هفتم قرار گرفت و از اشتباهات داوری هم ضربه دید. این تیم اسکلت اصلی را حفظ کرد و چند بازیکن با تجربه هم به تیم اضافه شده‌اند. در مدعی بودن سایپا اما یک شرط مهم وجود دارد، اینکه در مثلث مدیریت، کادر فنی و بازیکنان هیچ‌کس کم‌کاری نکند و همه برای موفقیت سایپا همدل باشند.

نوروزی در مورد وضعیت خودش اظهار داشت:‌ شرایط خوبی دارم و امیدوارم امسال عملکرد خوبی داشته باشم تا دوری از فوتبال را جبران کنم. از لحاظ روحی و آمادگی بدنی، وضعیت مناسبی دارم و امیدوارم در اولین بازی گل بزنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.