کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: من یک شبه به این جایگاه نرسیدم و راهی طولانی را طی کردم.

حسین فرکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابتدا در خصوص وضعیت فعلی سپاهان در آستانه شروع لیگ برتر گفت: ما از ۳۰ خرداد تمرینات خود را شروع کردیم و اردویی هم در کشور ترکیه داشتیم. در این اردو سه دیدار تدارکاتی انجام دادیم، تا بازیکنان به هماهنگی بیشتری برسند. در حال حاضر هم شرایط نسبتاً خوبی داریم و خودمان را آماده بازی‌های لیگ برتر کرده‌ایم. تنها بازیکن مصدوم ما هم که شرایط مبهمی دارد، پادوانی است. امیدوارم مصدومیت او جدی نباشد.

وی در ادامه در خصوص تقابل تیمش با استقلال خوزستان در هفته اول لیگ برتر تأکید کرد: ما باید لیگ را با برد شروع کنیم و در اولین بازی هم فقط به گرفتن سه امتیاز فکر می‌کنیم. البته بازی سختی داریم، چرا که استقلال خوزستان با تغییرات زیادی مواجه شده و بازیکنان جوانی را به ترکیب خود اضافه کرده است. بازی کردن با چنین تیم‌هایی سخت است، اما تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز را بگیریم.

فرکی در خصوص وضعیت محرم نویدکیا و اینکه او چه زمانی برای سپاهان بازی خواهد کرد، اظهار داشت:‌ محرم تمریناتش را انجام می‌دهد. او گاهی اوقات دچار مشکل می‌شود، اما از خودگذشتگی به خرج داده و به کارش ادامه می‌دهد. فعلاً نمی‌توان به‌طور دقیق گفت که نویدکیا چه زمانی بازی خواهد کرد، اما امیدوارم خیلی زود به ترکیب ما اضافه شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان از اظهارنظر پیرامون شانس قهرمانی تیمش خودداری کرد و گفت: نمی‌دانم چه اتفاقاتی در فصل جدید خواهد افتاد و چیزی هم قابل پیش‌بینی نیست. ما تلاش می‌کنیم و بقیه مسائل را باید در آینده در موردش حرف بزنیم. شما می‌بینید که در دو فصل اخیر قهرمان لیگ در هفته آخر مشخص شد و چیزی قابل پیش‌بینی نبوده است. امسال هم خیلی از تیم‌ها دنبال قهرمانی هستند و اکثر تیم‌ها تقویت شده‌اند.

وی با اشاره انتخابش به عنوان بهترین مربی فصل گذشته لیگ برتر اظهار داشت: به هر حال این انتخابی بود که توسط برگزارکنندگان این مراسم صورت گرفت و نسبت به بنده لطف داشتند. آنهایی که نظر دادند از اهالی فوتبال، پیشکسوتان و رسانه‌ها بودند و مطمئناً برای این انتخاب مواردی را در نظر گرفته‌اند.

فرکی در واکنش مصاحبه‌های یحیی گل‌محمدی و علیرضا منصوریان که انتظار داشتند این جایزه به آنها برسد، گفت: من فقط می‌توانم در مورد خودم صحبت کنم و برای گل‌محمدی و منصوریان هم آرزوی موفقیت دارم. آنها از نظر فنی و اخلاقی جزو مربیان خوب فوتبال ایران هستند و احترام خاصی برای‌شان قائلم. من معتقدم مربیان باید برای رسیدن به هر موفقیتی صبر و حوصله داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: من هم در این سال‌ها در تیم‌های مختلف کار کردم. در سال‌های ابتدایی کارم دستیار بودم و حالا هم به عنوان سرمربی فعالیت می‌کنم. همین فعالیت‌ها تجربیات یک مربی را زیاد می‌کند و همین تجربه بسیار مهم و تعیین‌کننده است. من راه کوتاهی را طی نکردم و یک شبه به اینجا نرسیدم. من راهی طولانی را طی کردم تا به اینجا رسیدم.

برخی نسبت به انتخاب‌هایی که در مراسم بهترین‌ها صورت گرفت انتقاد کردند که فرکی در این خصوص خاطرنشان کرد: هر سال چنین مسائلی وجود دارد و نظرها هم متفاوت است. به هر حال باید این مراسم‌ها برگزار شود تا ایرادها و اشتباهات هم مشخص شود. دیکته نانوشته هیچ وقت غلط ندارد. اتفاقاً برگزاری چنین مراسمی خیلی هم خوب است و می‌توان با دقت و بررسی بیشتر، اشتباهات را کمتر کرد.

فرکی در خصوص حرف‌های منصور پورحیدری سرپرست استقلال که گفته بود با او تماس داشته تا سرمربی این تیم شود، گفت: بله، آقای پورحیدری لطف داشت و تماس گرفت اما به ایشان گفتم که به سپاهان تعهد دارم. من حتی این موضوع را هم رسانه‌ای نکردم و بعد از چند هفته خودشان تصمیم گرفتند تا در این خصوص صحبت کنند.

وی در پایان در مورد بحث تغییر زمان دربی اصفهان که قرار است ۱۶ مرداد برگزار شود، گفت: اگر این بازی یک روز زودتر یعنی پنجشنبه برگزار شود، مشکلی در این زمینه نداریم، اما اگر قرار باشد شنبه برگزار شود ما مخالف هستیم، چون بعد از بازی با ذوب‌آهن باید با پرسپولیس بازی کنیم و می‌بایست زمان کافی برای آماده‌سازی داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.