کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کاپیتان تیم فوتبال چلسی معتقد است با اینکه پا به سن گذاشته، هنوز زمان خروج او از جمع آبی‌پوشان لندن فرا نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان تری ۳۴ ساله می‌گوید که هرگز پا در جای پای هم‌تیمی‌های پیشین خود، پتر چک و فرانک لمپارد نمی‌گذارد و به یک تیم لیگ برتری ملحق نمی‌شود. تری که فرداشب (سه‌شنبه) در بازی دوستانه تیمش و بارسلونا در واشنگتن به میدان می‌رود، اظهار داشت: من کریسمس سال آینده ۳۵ ساله خواهم شد، اما فکر می‌کنم که تا دو سال دیگر می‌توانم در سطح فعلی بازی کنم.

وی افزود: این را که دوران بازیگری‌ام سرانجام یک روز به پایان می‌رسد، درک می‌کنم و به همین دلیل می‌خواهم در چند سال آینده هر کاری از دستم ساخته است، انجام دهم. بازیکنانی مانند من و استیون جرارد دوست دارند به دوران بازیگری‌شان ادامه دهند و این یک خصلت غریزی است. وقتی تمام عمر درگیر فوتبال بوده‌اید، کنار گذاشتن آن برای شما سخت می‌شود.

تری در حالی بر تعهدش نسبت به آبی‌های لندن تأکید دارد که پتر چک، دروازه‌بان پیشین چلسی ماه گذشته با قراردادی ۱۱ میلیون پوندی راهی آرسنال شد. پیش از او هم فرانک لمپارد، برترین گلزن تاریخ چلسی در تابستان سال گذشته به‌طور قرضی و برای یک فصل به منچسترسیتی ملحق شد.

تری در این خصوص هم گفت: پتر چک سال گذشته الگویی از یک بازیکن حرفه‌ای بود و به همین دلیل به هدفش که پیوستن به تیمی دیگر بود، رسید. رفتار شایسته چک درباره جایگاهش در تیم، او را به خواسته‌اش رساند. من بازیکنان زیادی دیده‌ام که راه دیگری را برای رسیدن به خواسته‌های خود انتخاب می‌کنند، اما اگر من روزی در چنین شرایطی قرار بگیرم، ترجیح می‌دهم راه پتر را برای رسیدن به خواسته‌ام در پیش بگیرم و هر آنچه که از دستم ساخته است، برای تیمم انجام دهم.

کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس در پایان عنوان کرد که هرگز حاضر نیست به تیمی برود که حریف چلسی در لیگ برتر باشد. او عنوان کرد: اگر روزی احساس کنم که چلسی دیگر به من نیازی ندارد یا خودم دیگر چیزی برای ارائه به این تیم ندارم، اما هنوز هم می‌توانم بازی کنم و برای ادامه دادن به دوران بازیگری‌ام هم انگیزه داشته باشم، کارم را ادامه می‌دهم، اما قطعاً به یک تیم لیگ برتری دیگر نخواهم پیوست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.