هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه ما دوست داریم در حضور هواداران‌مان اولین سه امتیاز فصل را در هفته اول لیگ بگیریم.

میلاد کمندانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط خودش و پرسپولیس پیش از بازی روز جمعه سرخپوشان با پدیده خراسان در چارچوب هفته اول مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: خوشبختانه هم خودم و هم تیم در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار داریم و منتظر آغاز لیگ هستیم.

وی ادامه داد:‌ ما روز جمعه و در بازی با پدیده تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا اولین گام را در لیگ برتر با پیروزی برداریم. مسلماً خودمان هم دوست داریم در حضور هواداران‌مان اولین سه امتیاز فصل را در هفته اول لیگ برتر بگیریم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا برانکو با او برای بازی کردن در ترکیب پرسپولیس صحبتی انجام داده یا خیر، خاطرنشان کرد: برانکو در این مدت چیزی به من نگفته است، اما امیدوارم که بتوانم در صورت بازی کردن پاسخ اعتماد برانکو را بدهم و بتوانم بیشتر از گذشته برای پرسپولیس بازی کنم.

کمندانی ضمن اشاره به این مسئله که ترکیب پرسپولیس نسبت‌ به سال‌های گذشته جوان‌تر شده است، گفت: خوشبختانه در کنار بازیکنان باتجربه، جوان‌های خوبی هم به پرسپولیس آمده‌اند که در کنار هم می‌توانیم به موفقیت تیم در فصل جاری کمک کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.