مهاجم راه‌آهن گفت: راه‌آهن تیم خودمان بود و این تیم را مثل تیم‌های زمین خاکی نگه داشتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، امین منوچهری پس از ثبت قرارداد با راه‌آهن گفت: مثل تیم‌های زمین خاکی این تیم را نگه داشتیم چون تیم خودمان بود و حس خوبی به آن داشتیم. حالا هم مالک جدید آمده و دوست داریم با نتایج خوبی که می‌گیریم او بماند و دلزده نشود. امیدوارم نماینده‌های خوبی باشیم و نتایج مناسبی کسب کنیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود راه‌آهنی‌ها ۱۰ درصد قرارداد خود را گرفته‌اند گفت: امسال هم از لحاظ عدد و رقم قراردادمان بالا نیست اما قول داده شده که همه چیز سر وقت باشد. حداقل می‌دانیم اگر ۱۰۰ میلیون هم قرارداد ببندیم این پول پرداخت می شود و می‌توانیم روی آن برنامه‌ریزی کنیم.

منوچهری در مورد مالیات قرارداد فوتبالیست‌ها گفت: طبق رقمی که قرارداد می‌بندیم باید قرارداد ببندیم اما هیچگاه سازمان مالیات نمی بیند که چقدر از پولی که قرارداد بسته‌ایم به ما پرداخت شده است. به طور مثال خود من فقط یک درصد قراردادم را دریافت کرده‌ام اما باید کل قرارداد را مالیات بدهم.

مهاجم سابق استقلال در مورد اینکه آیا از این تیم پیشنهاد داشته است یا خیر گفت: ۵۰ درصد این امر که به خواسته من مربوط بود طی شد اما استقلال گویا مرا نمی‌خواست و خیلی راغب نبود و شاید هم به تاکتیک آن‌ها نمی‌خوردم هرچند که تا آخرین لحظات منتظر این تیم ماندم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.