سرمربی آرسنال اعلام کرد مدت‌ها بود که به دنبال خرید یک دروازه‌بان خوب در حد پتر چک بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، آرسنال یکشنبه هفته آینده باید در دیدار سوپرکاپ انگلیس به مصاف چلسی برود. این تیم پیش‌فصل فوق العاده‌ای را سپری کرده است. آنها یک بر صفر در فینال جام امارات موفق به شکست ولفسبورگ شدند و پیش از آن نیز با نتیجه جالب توجه ۶ بر صفر مقابل لیون به برتری رسیده بودند.

قرارداد تئو ولکات که ۱۸ ماه پیش تمدید شد و این بازیکن با قراردادی ۹۰ هزار پوندی در هفته موافقت کرد. تمدید قرارداد وی با دشواری‌های بسیاری روبه‌رو شد و این بازیکن به سختی قراردادش را تمدید کرد. آرسن ونگر در این زمینه گفت: دوست داریم خیلی زود قرارداد این بازیکن را تمدید کنیم تا مشکل‌هایی که دفعه قبل به وجود آمد، تکرار نشوند. تئو اکنون در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. در بازی‌های پیش‌فصل این مساله را نشان داده است. سرعت، تحرک و قدرت تمام‌کنندگی او به اندازه‌ای است که می‌توان در هر بازی به او اعتماد کرد. اگر جلوی دروازه حریف در موقعیت خوبی قرار داشته باشد، می‌تواند خیلی خوب کار حریف را تمام کند. در بازی‌های پیش هم می‌توانست گلزنی کند اما در دیدار آخرمان موفق شد گل بزند. ولکات همواره نشان داده است توانایی گلزنی بالایی دارد.

پتر چک پس از یازده سال بازی در ترکیب تیم چلسی در تابستان جاری با امضای قرارداد با آرسنال به این تیم پیوست. هواداران این تیم که مدت‌ها بود یک دروازه‌بان خوب را در ترکیب تیمشان ندیده بودند، هر باری که چک توپ را لمس می‌کرد، فریاد شادی می‌کشیدند.

ونگر در این مورد هم گفت: خیلی خوب شد که توانستیم پتر چک را به تیم‌مان بیاوریم. مدت‌ها بود که می‌خواستیم یک دروازه‌بان در کلاس جهانی را به ترکیب تیم اضافه کنیم. این بار توانستیم این کار را انجام دهیم. واکنش هواداران هم طبیعی است. آنها منتظر ورود یک دروازه‌بان بزرگ به تیم‌مان بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.