کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهدی تاج می گوید برای مراسم انتخاب برترین ها ، سازمان لیگ فقط به درخواست کمیته داوران ، جایزه برترین داوران را عوض کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی تاج یک روز پس از واکنش های شدید اهالی فوتبال به انتخاب برترین های لیگ برتر به این موضوع واکنش نشان داد و گفت:«ما از ۳۰۰ نفر از اهالی فوتبال برای این انتخاب نظرسنجی کردیم و برترین ها بدون کمترین دخل و تصرفی معرفی شدند. البته ما چون از قبل اعلام نکرده بودیم ، امکان انتشار آرای رای دهنرگان را نداریم و این کار از نظر اخلاقی درست نیست ولی غیر از رای داوران که انتخاب کارشناسان ، سه داور سرشناس بودند اما آقای اصفهانیان خواست این داوران بر اساس امتیازات برگه های داوری مشخص شوند ، باقی برترین ها با رای صاحبان رای انتخاب شده است. ما از سال بعد آرا را هم منتشر می کنیم.»

این درحالی است که معترضین می گویند چطور بازیکنی که بهترین بازیکن لیگ شده ، بهترین هافبک نشده یا مثلا هیات گیلان چطور هیات برتر شده است یا چرا بهترین مربی لیگ ، تیمش بهترین تیم لیگ نشده یا مثلا طارمی چرا پدیده لیگ نیست و یکی مثل علیرضا منصوریان معتقد است سازمان لیگ جوایز را بین تیم ها تقسیم کرده است!

اگرچه به رغم همه این انتقادها ، نفس برگزاری مراسم برترین ها بسیار خوب است و توانسته این قدر جوایزش اهمیت داشته باشد که این همه جنجال را به پا کند. از سال آینده و با انتشار آرا بی شک خیلی از این حرف و حدیث ها هم از بین می رود و برای این تلاش می توان از تاج و همکارانش تشکر کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.