بازیکن تکنیکی چلسی می‌گوید هیچ وقت به تکل‌هایی که علیه او زده می شود واکنش نشان نخواهد داد.

به گزارش ایسنا، ادن هازارد، بازیکن تکنیکی و خونسرد چلسی که فصل گذشته بعد از لیونل مسی بیشترین تعداد خطا روی او مرتکب شد توانست همراه چلسی بدرخشد و دوعنوان قهرمانی کسب کند.

هازارد در گفت وگو با روزنامه OBSERVER درباره واکنش نشان ندادن به خطاهای حریف، گفت: گاهی اوقات بعد از مسابقه احساس درد می‌کنم. باید برخی داروهای ضدالتهاب یا چیزهایی از این قبیل استفاده کنم. من دوست دارم که پا به توپ باشم و وقتی که پا به توپ می شوم، ضربات زیادی را به جان می‌خرم. فوتبال همین است. اگر کار و تمرین نکنم، مدافعان مرا خواهند کشت. این شغل من است. اگر داوارن بتوانند از من مراقبت کنند، خوب خواهد بود چون حالا آنها می‌دانند که برخوردهای زیادی با من می شود، و من می خواهم از سوی داوران محافظت شوم. هر زمان که احساس درد می کنم، سعی می کنم لبخند را روی چهره ام حفظ کنم. همیشه خوشحالم.

او ادامه داد: بازیکنان گاهی اوقات می‌زنند و گاهی اوقات نه (می‌خندد). ما فیزیوتراپ های زیادی داریم و آنها خیلی خوب کار می کنند چون ما هر سه یا چهار روز یک بار بازی می‌کنیم. من با سایر بازیکنان یا مدافعان زیاد صحبت نمی‌کنم. فقط می خواهم بازی کنم، دریبل بزنم و از مهارت های خود استفاده کنم. هیچوقت به تکل ها واکنش نشان نداده‌ام، حتی وقتی که جوان تر بودم. شاید بزرگ شدن در کنار برادرانم کمک کرده است. وقتی که جوان تر بودم، من توپ را در پای خود حفظ می‌کردم و برادرم سعی در گرفتن آن داشت، و مسلماً برخوردهای زیادی صورت می گرفت، اما این به یک عادت تبدیل شد.

هازارد درباره بدترین برخوردی که با او شده است گفت: بدترین برخوردی که داشتم فصل گذشته مقابل استوک با فیل باردسلی بود. وقتی که ویدئو را تماشا کردم. دیوانه وار بود. من فقط بازی می کنم. همیشه بعد از بازی می گویم که این بازی خوب بود. اهمیتی به برخورد ها نمی دهم، فقط می خواهم گلزنی کنم.

ستاره بلژیکی چلسی درباره مقایسه با مسی و رونالدو گفت: اگر بخواهم به آن سطح برسم، باید ۴۰،۵۰ گل فقط در یک فصل به ثمر برسانم. فکر می‌کنم فصل گذشته ۱۹ گل به ثمر رساندم. شاید این خوب باشد، اما شاید هم کافی نیست.

او درباره پیش بینی خود از عملکرد چلسی در فصل جدید لیگ برتر نیز این گونه پاسخ داد: هر چیزی ممکن است. اگر ما سخت تمرین کنیم و مثل فصل گذشته بازی کنیم، می توانیم به چند قهرمانی برسیم. البته در لیگ قهرمانان برای رسیدن به نیمه نهایی یا فینال باید بهتر بازی کنیم و من به این موفقیت خوشحالم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.