کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

معتبرترین رقابت سالانه دوچرخه‌سواری دنیا با قهرمانی ستاره بریتانیایی این رشته در شانزلیزه پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پایان بیست و یکمین و آخرین مرحله صدودومین دوره رقابت‌های دوچرخه سواری «توردوفرانس» که معتبرترین رقابت سالانه این رشته محسوب می‌شود، آندره گرایپل، دوچرخه‌سوار آلمانی تیم لوتو سودال با زمان ۲ ساعت ۴۱ دقیقه و ۴۹ ثانیه زودتر از بقیه مسیر ۱۰۹.۵ کیلومتری سوره به شانزلیزه را طی کرد.

پس از او، برایان کوکار فرانسوی از تیم «یوروپ‌کار» و الکساندر کریستوف، دوچرخه‌سوار نروژی تیم «کاتوشا» دوم و سوم شدند اما نکته مهم، رده‌بندی کلی بود؛ جایی که کریس فروم بریتانیایی از تیم اسکای با زمان مجموع ۸۴ ساعت، ۴۶ دقیقه و ۴ ثانیه برای دومین بار فاتح رده‌بندی مجموع فصل توردوفرانس شد و پس از او نیرو کوئینتانا دوچرخه‌سوار کلمبیایی تیم مووی‌استار» با یک دقیقه و ۱۲ ثانیه اختلاف دوم شد. آلخاندرو والورده، هم‌تیمی اسپانیایی معروف او هم با ۵ دقیقه و ۲۵ ثانیه اختلاف نسبت به قهرمان برجایگاه سوم تکیه زد.

در بخش امتیازی، پیترساگان راننده اهل اسلواکی تیم «تینکوف ساکو» اول شد، کریس فروم در بخش کوهستان هم نفر نخست نام گرفت و عنوان برترین جوان جدول رده‌بندی به کوئینتنای کلمبیایی رسید. تیم «مووی‌استار» هم در رده‌بندی کلی به مقام اول دست یافت.

قبل از شروع مرحله پایانی، خودرویی با دو سرنشین قصد عبور از حریم امنیتی را داشت که پس از بی‌توجهی به هشدار پلیس با تیراندازی بی‌خطری مواجه شد و در نهایت دو سرنشین بدون هیج آسیبی از محل گریختند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.