تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که دروازه‌بان اول سرخپوشان به علت کشیدگی عضله کمر نتوانست در این تمرین شرکت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که سوشا مکانی به علت مصدومیت نتوانست در این تمرین شرکت کند. حاشیه‌های این تمرین را در زیر می‌خوانید.

* این تمرین در شرایطی از ساعت ۱۸ در مجموعه درفشی‌فر با صحبت‌های برانکو ایوانکویچ آغاز شد که سرخ‌پوشان پس از آن زیر نظر تی‌هو‌میر به گرم کردن بدن‌هایشان مشغول شدند و سپس به دویدن‌های سرعتی و استقامتی پرداختند.

* مرتضی قدیمی‌پور و ایمان صادقی از ابتدا زیرنظر ایگور پانادیچ تمرینات اختصاصی و ویژه‌ای را انجام دادند.

* سرخپوشان امروز صبح در تست پزشکی شرکت کردند که طی آن سوشا مکانی دچار کشیدگی عضله شد و به همین خاطر در تمرین نوبت عصر نتوانست شرکت کند. مکانی در گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر این جلسه تمرینی بود.

* حدود صد ۱۰۰ هوادار از نزدیک این جلسه تمرینی را مشاهده کردند.

* پاسکاری‌های کوتاه و بلند و تحت فشار برنامه دیگری بود که کادر فنی برای این جلسه تمرینی در نظر گرفته بود. بازیکنان سپس به فوتبال درون تیمی مشغول شدند که کادر فنی تاکید داشت تا بازیکنان با پاسکاری‌های کوتاه به دروازه حریف برسند برانکو، باقری و آندره پانادیچ نظارت ویژه‌ای روی این برنامه داشتند و تذکراتی را به بازیکنان می‌دادند.

* سعید عزیزیان دروازه‌بان و مربی دروازه‌بان‌های سابق تیم پرسپولیس و  دستیار محمد خاکپور در تیم المپیک، امروز در مجموعه درفشی‌فر حضور پیدا کرد و از روی نیمکت تمرین را مشاهده کرد. 

* بازیکنان امروز نیز با لباس‌های قدیمی‌شان تمرین کردند و از لباس‌های جدید خبری نبود.

* محمد منتظری آنالیزور پرسپولیس از این جلسه تمرینی در جایگاه مخصوص فیلمبرداری می‌کرد.

* در صحنه‌ای از فوتبال کمال کامیابی نیا با شوت از راه دور دروازه تیم مقابل را باز کرد. مساله‌ای که موجب شد تا هواداران به شدت او را تشویق کنند.

* بازیکنان بعد از فوتبال با انجام حرکات کششی بدنهایشان را سرد کردند و این تمرین ساعت۱۹:۴۵خاتمه یافت.

* بعد از فوتبال با نظر برانکو  برخی بازیکنان مشغول کاشته زدن شدند که اکثر ضربات محمد رحمتی در این تمرین به گل تبدیل می‌شد. مساله‌ای که مور        د توجه حاضران در مجموعه قرار گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.