باشگاه گسترش فولاد تبریز با صدور بیانیه ای، از همراهی و حمایت هواداران پرشور فوتبال تبریز، مسئولان عالی استان و زحمت کشان عرصه ورزش در راستای کسب عنوان تیم اخلاق فوتبال ایران تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه گسترش فولاد تبریز با صدور بیانیه زیر، از همراهی و حمایت هواداران پرشور فوتبال تبریز، مسئولان عالی استان و زحمت کشان عرصه ورزش در راستای کسب عنوان تیم اخلاق فوتبال ایران تشکر و قدردانی کرد.

بأسمه تعالی

حق و حقیقت ، راهی ست که جز سعادت ، مقصد دیگری ندارد. رهروان در این راه، سختی های بسیاری را متحمل می شوند و همواره با اتکای به صبر و شکیبایی، دشواری ها را پشت سر می گذارند.

از آن رو که اخلاق یکی از موضوعات کاربردی ورزش است، معیار حفظ این ارزش در سنجش رفتارها در مواجهه با مسائل و رویداد ها مشخص می شود. باشگاه گسترش فولاد تبریز از بدو فعالیت خود، حرکت در راستای تبیین اخلاق را مدنظر قرارداده و در تمامی دشواری ها ارج نهادن به این ارزش انسانی و دینی را مورد تاکید قرار داده و در جهت اثبات حقانیت خود، هماره در راهی جز حقیقت و پاکی قدم ننهاده است.

باشگاه گسترش فولاد تبریز هدف از سرمایه گذاری در ورزش را به عنوان عاملی برای ایجاد صفات ممتاز، روحیه فداکاری، پشتکار، و خود انضباطی نگاه می کند و بر این باور است که قهرمان شدن و تکیه زدن بر جایگاه و کسب مقام به تنهایی هدف نیست، بلکه وسیله ای برای رسیدن به آرمان های اخلاقی جامعه است.

به همین سبب باشگاه گسترش فولاد تبریز همیشه حفظ جایگاه والای اخلاق را در رفتار تمامی رده های مدیریت، سرپرست، مربی و ورزشکار وظیفه خود دانسته است. امید ما بر آن است که مهم ترین و اساسی ترین هدف و نتیجه ورزش که همانا تهذیب اخلاق و توسعه اخلاقیات در جامعه است، بیش از پیش نهادینه شود.

باشگاه گسترش فولاد تبریز بار دیگر ضمن عرض تبریک و تهنیت کسب عنوان تیم اخلاق فصل چهاردهم لیگ برتر به مسئولان عالی استان و همچنین زحمت کشان عرصه ورزش، تشکر صمیمانه خود را از همراهی و حمایت های هواداران پرشور و فهیم فوتبال آذربایجان ابراز نموده و تداوم نشاط مردم و استمرار توفیقات را از درگاه خداوند متعال مسألت دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.