قائم مقام باشگاه ملوان گفت: امسال سال بالندگی ملوان خواهد بود.

به گزارش ایسنا، عبدالحمید رمضانی درباره آخرین وضعیت تیم ملوان اظهار کرد: من از بزرگان ملوان و بازیکنان خوب این تیم همچون مازیار زارع، پژمان نوری و احمد آهی تشکر می‌کنم که با وجود اینکه باشگاه مالکش مشخص نبود و رهبری نداشت، یک هفته تیم را اداره کردند تا شاکله تیم از هم نپاشد.

وی افزود: ما در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن را جذب کردیم و چند بازیکن خوب هم در سهمیه زیر ۲۳ سال گرفتیم که فکر می‌کنم شرایط‌مان در فصل نقل و انتقالات خوب باشد. امسال سال بالندگی ملوان خواهد بود.

رمضانی درباره حضور امیر قلعه نویی در تیم ملوان اظهار کرد: قلعه نویی مردانگی کرد و به تیم ما آمد. او تا این لحظه یک ریال هم دریافت نکرده و هیچ گونه قراردادی ندارد. ان شاالله فردا به انزلی خواهم رفت و درباره قراردادش با او صحبت می کنم. واقعا از او تشکر می‌کنم که بدون دریافت پول و قراردادی به باشگاه ما آمده است.

او درباره مساله بدهی باشگاه‌های لیگ برتری هم گفت: امروز جلسه خوبی با حسن زاده برگزار کردیم و در تلاش هستیم مساله بدهی‌ها را هرچه زودتر حل کنیم. امیدوارم طلبکاران هم سعه صدر داشته باشند. باشگاه به تازگی خصوصی شده و باید کاری کنیم که بخش خصوصی از فوتبال فرار نکند. طبق تعهدی که آقای بهشتی داده روز سه شنبه ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت خواهیم.

وی درباره بدهی باشگاه ملوان هم گفت: ما چیزی حدود یک میلیارد و سیصد میلیارد تومان بدهی داریم.

رمضانی در پاسخ به این سوال که اگر بهشتی به تعهداتش عمل نکند چه اتفاقی خواهد افتاد گفت: هیات مدیره باید در مورد این موضوع تصمیم گیری کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.