مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانم که در فصل جدید انتظارات از من بالاست، اما تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا انتظارات را برآورده کنم.

علی علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اردوی پرسپولیس در گیلزیلچه حمام ترکیه اظهار داشت: خوشبختانه اردوی پرفشار و خوبی را در ترکیه برگزار کردیم و از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار داریم. امیدوارم در طول لیگ شرایط بدنی خوب‌مان به کار پرسپولیس بیاید.

وی در مورد هت‌تریکش در بازی دوستانه پرسپولیس و آلتین نصیر ترکمنستان عنوان کرد: به نظر خودم کار خاصی انجام نداده‌ام. من باید تلاش کنم تا در لیگ و مسابقات مهم برای پرسپولیس گلزنی کنم. درست است که گل‌زدن در هر مسابقه لذت خاص خودش را دارد، اما تمام تلاشم را انجام می‌دهم که بازیکن مثمرثمری برای پرسپولیس باشم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا مشکل مالی‌اش توسط مسئولان این باشگاه حل شده است یا خیر گفت: آقای طاهری در حال تلاش است تا مشکلات مالی من حل شود که از این بابت از او تشکر می‌کنم، اما هنوز به صورت کامل مشکل مالی‌ام برطرف نشده است. 

علیپور ادامه داد: مشکل یا مشکلات مالی همیشه وجود داشته است، اما با این وجود می‌خواهم تمام تمرکزم را روی بازی کردن و گل زدن بگذارم تا سال خوبی را همراه با پرسپولیس داشته باشم.

وی در خصوص اینکه در این فصل انتطارات از او بیشتر از فصل گذشته است، اظهار داشت: خودم می‌دانم که در فصل جدید انتظارات از من بالاست، اما تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا انتظارات را برآورده کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.