سرمربی میلان انگیزه بسیار بالایی برای نتیجه گرفتن با تیمش دارد. او از بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به روسونری استقبال می‌کند.

به گزارش ایسنا، زلاتان ابراهیموویچ از بازیکنانی است که هواداران میلان بسیار دوست دارند بار دیگر او را در تیم محبوب خود ببینند. این بازیکن سوئدی بازی‌های درخشانی را برای میلان در دو سالی که برای این تیم بازی کرد به نمایش گذاشت اما پیشنهاد نجومی پاری سن ژرمن باعث شد تا او به این تیم فرانسوی برود.

میهایلوویچ، سرمربی میلان مانند هواداران این تیم دوست دارد که زلاتان را در تیم خود ببیند.

او گفت: واقعا نمی‌دانم که آیا زلاتان به تیم ما بر می‌گردد یا نه. تنها می‌توانم بگویم که از بازگشت او به میلان استقبال می‌کنم و دوست دارم چنین بازیکنی را در اختیار داشته باشم. میلان الان تیم خوبی است حتی اگر زلاتان را هم در اختیار نداشته باشیم.

قرار است که میلان در چین به مصاف اینتر برود. این نخستین داربی برای میهایلوویچ به شمار می آید و نکته جالب‌تر این که او باید میلان را برابر تیم سابقش اینتر به میدان بفرستد.

میهایلوویچ گفت: این نخستین داربی من به عنوان سرمربی میلان است. دوست دارم که به عنوان سرمربی میلان برابر اینتر به پیروزی برسیم. انتظار بسیار بالایی از میلان دارم و باید از نظر فنی، تاکتیکی و بدنی بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی میلان ادامه داد: فصل جدید رقابت‌های سری A یک ماه دیگر آغاز می‌شود اما باید از همین الان خودمان را آماده کنیم. دیگر زمان آن فرا رسیده است که میلان به نتایج بد خود پایان دهد. میلان باید در هر بازی تنها و تنها برای پیروزی به میدان برود. روحیه و انگیزه چیزهایی هستند که میلان به آنها نیاز مبرم دارد. البته این مشکل هر تیمی است و باید ما هم تلاش کنیم تا این مشکل را برطرف کنیم و بازیکنان خود را تنها و تنها برای پیروزی به میدان بفرستیم. میلان قبل از پیوستن من به این تیم در کارهای دفاعی مشکلات زیادی داشته است. نخست ماموریت من این است که مشکلات دفاعی تیمم را برطرف کنم، بعد از آن به دنبال گل زدن باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.