کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: حسین فرکی در مورد استفاده از دروازه‌بان‌ها اعتقادی به سیستم چرخشی ندارد.

شهاب گردان در خصوص وضعیت فعلی سپاهان، شانس قهرمانی این تیم و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم پاسخ داد.

تسنیم: اردوی ترکیه چطور بود؟

اردوی خوبی بود و ما همان‌جایی بودیم که سال گذشته اردو زدیم. سه بازی دوستانه انجام دادیم که به تیم ما کمک خواهد کرد. امیدوارم در لیگ برتر هم نتیجه بگیریم.

تسنیم: سپاهان نسبت به فصل گذشته قوی‌تر شده است؟

آقای گل لیگ تهران و همچنین پادوانی و گردانی را به خدمت گرفتیم. اسکلت اصلی تیم هم حفظ شد و امیدوارم تیم خوبی داشته باشیم.

تسنیم: بازیکنان هم با توجه به مشکلات مالی سپاهان، مبالغ قراردادهایشان را کم کرده‌اند.

بله همینطور است. باشگاه امسال شرایط خاصی داشت و ما هم باید با سپاهان تعامل می‌کردیم و به همین دلیل توقعات را پایین‌تر آوردیم. به هر حال امسال این مشکل به‌وجود آمد و ما هم همکاری کردیم.

تسنیم: اصلی‌ترین رقیب سپاهان برای قهرمانی چه تیمی است؟

از حالا نمی‌توان پیش‌بینی کرد. شش هفت تیم شانس قهرمانی دارند و باید بازی‌ها شروع شود تا ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

تسنیم: قرار است فرکی از تو و رحمان احمدی به‌صورت چرخشی استفاده کند؟

فرکی اعتقادی به استفاده از سیستم چرخشی ندارد و سال گذشته هم اینطور نبود که من و رحمان یکی در میان بازی کنیم. فرکی با توجه به شرایط بازی‌ها در این زمینه تصمیم می‌گیرد و ممکن است محرومیت یا مصدومیت هم برای ما اتفاق بیفتد.

تسنیم: قبول داری استفاده از دو دروازه‌بان همسطح خیلی کم در تیم‌های مطرح دنیا دیده می‌شود؟

حرف شما را قبول دارم و خیلی کم پیش می‌آید اگر چه در این چند سال چند مورد دیدیم که می‌توان به بارسلونا و رئال‌مادرید اشاره کرد. این موضوع به‌خاطر بازی‌های زیادی بود که این تیم‌ها داشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.