اکبر محمدی مربی تیم فوتبال ملوان انزلی نسبت به برنامه ریزی سازمان لیگ فوتبال انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محمدی درباره زمان شروع مسابقات لیگ برتر با انتقاد از نحوه برنامه ریزی بازی‌ها گفت: تعجب من این است که چرا سازمان لیگ شروع مسابقات را به تعویق نمی‌اندازد. این حداقل کار برای بالا بردن کیفیت لیگ ست. سازمان لیگ باید کمک کند تا تیمها با آمادگی بیشتر به لیگ بیایند. اینکه بخواهیم صرفا تقویم مسابقات را پر کنیم، کیفیت لیگ را بالا نمی‌برد.

وی همچنین به رای کمیته استیناف نسبت به سقوط تیم پیکان و باقی ماندن راه آهن در لیگ برتر اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلاتی که بعد از سقوط پیکان ایجاد می‌شود این است که تکلیف بازیکنان خارجی که دو سال با این تیم قرارداد دارند، مشخص نیست. همانطور که می‌دانید بازیکن خارجی حق حضور در لیگ یک را ندارد و به این ترتیب باشگاه پیکان باید با آنها تسویه حساب کند.

دستیار امیر قلعه نویی در تیم ملوان خاطرنشان کرد: همه چیز ما باید به هم بیاید. از بعد برنامه ریزی اراده واحدی در فدراسیون وجود ندارد. همه باشگاه‌ها باید بدانند که بدون رعایت استانداردها نمی‌توانند در لیگ حاضر شوند ولی متاسفانه سفارش‌هایی می‌شود و بعضی از تیمها با استفاده از ارتباطات قوی خود در لحظات آخر وارد لیگ می‌شوند.

محمدی یادآور شد: یکی از تیمهای لیگ برتری که اصلا موجودیت نداشت ولی با قوانین ابتدایی فدراسیون فوتبال و به خاطر داشتن منابع مالی بدون استانداردهای لازم اعم از امکانات برگزاری مسابقات، تراز مالی و مسائل دیگر توانست در لیگ حضور یابد. شما الان می‌توانید با داشتن یک تیم، یک باشگاه داشته باشید در حالی که در همه جای دنیا برعکس است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.