سرمربی تیم فوتبال پیکان اعلام کرد که تیمش را برای حضور در مسابقات لیگ برتر بسته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا مرزبان قبل از دیدار تدارکاتی تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال که با برتری یک بر صفر تیم فوتبال پیکان به پایان رسید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر ما بازیکنان خوب و باکیفیتی همچون محمد قاضی، ابوالفضل ابراهیمی و... را جذب کرده‌ایم که اکثر آنها به صورت مشروط و به شرط ماندن پیکان در لیگ برتر به ما پیوستند. ما تیم با کیفیتی را برای حضور در لیگ برتر ساخته‌ایم که اگر ضربه بخوریم و به لیگ یک برویم خیلی چیزها به هم می‌خورد. ا همان طور که گفتم من تیم را برای لیگ برتر بسته‌ام.

وی در خصوص برتری تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: من در مورد استقلال نمی‌توانم حرف بزنم اما در مورد تیم خودم باید بگویم از عملکرد تیمم مقابل استقلال راضی هستم. ما بازی با کیفیت خوبی را مقابل استقلال ارائه کرده و ایستگاه به ایستگاه حملات خود را سازماندهی کردیم. 

مرزبان در خصوص اینکه چرا بازیکن تیمش کرمانی‌مقام از تعویض خود ناراحت شد و پیراهنش را درآورد و به زمین کوبید، تاکید کرد: من آن صحنه را ندیدم اما اگر شما می‌گویید حتما این طور بوده است. 

وی در مورد بازی خشنی که برگزار شد نیز اظهار داشت: به هر حال طبیعی است. فوتبال یک بازی درگیرانه است و بازیکنان دو تیم مرتکب خطاهایی شدند که خوشبختانه کسی مصدوم نشد. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.