مدافع تیم فوتبال استقلال در لیگ چهاردهم گفت: حتی اگر آبدارچی استقلال هم باشم به این مسئله افتخار می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیرحسین صادقی پس از خروج از باشگاه استقلال در مورد جلسه امروز خود با مسئولان این باشگاه گفت: فرصت نقل و انتقالات ۵ روز تمدید شده دلم برای دوستانم در باشگاه تنگ شده بود مدتی از استقلال دور بودم امروز به باشگاه رفتم تا با بهرام امیری و نظری جویباری صحبت کنم و امیدوارم استقلال عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته باشد، همچنین در جلسه‌ای با حضور پرویز مظلومی، منصور پورحیدری، نشستیم و صحبت‌های خوبی مطرح شد ان‌شاءالله قرار است سبک‌دست زحمت بکشد و مبلغ دریافتی ما مشخص شود.

وی در مورد اینکه گفته شده او اگر جدا نشود باید به عنوان عضو اداری باشگاه با حقوق ماهی ۵ میلیون از ساعت ۸ صبح به باشگاه بیاید، عنوان کرد: خودم هم از شنیدن این مطلب تعجب کردم و نمی‌دانم چرا این صحبت مطرح شده است، البته ۵ میلیون که هیچ بنده به آبدارچی بودن استقلال هم افتخار می‌کنم و همین که آرم این باشگاه روی قلب ما باشد برای ما کافی است.

مدافع فصل قبل استقلال در مورد اینکه چه زمانی تکلیف تیم آینده‌اش مشخص خواهد شد، اظهار داشت: ان‌شاءالله تا فردا اگر این مسئله ما با استقلال حل شود می‌گویم به چه تیمی می‌روم.

وی تأکید کرد: مشکل خاصی وجود دارد امروز با باشگاه مد نظرم صحبت می‌کنم و اگر نامه جدایی ما امضاء شود کار نهایی خواهد شد.

وی در مورد اینکه تیمی که او قرار است برود صبای قم است، اظهار داشت: فردا همه چیز معلوم می‌شود شاید تیم مد نظر من خارجی باشد نمی‌توانید این مسئله را با صراحت بگویید.

صادقی در مورد اینکه در شبکه‌های مجازی مطرح شده امکان دارد با حضور امیر قلعه‌نویی در ملوان او هم به این تیم برود تأکید کرد: این حرف شماست من تمام روزنامه‌ها را می‌خوانم و هیچ جا این مسئله نوشته نشده است، ندیدم کسی بگوید صادقی به انزلی می‌رود. یکی از افتخارات من این است که ۸-۹ سال شاگرد قلعه‌نویی بودم و به این مسئله افتخار می‌کنم اما چنین بحثی مطرح نشده است.

وی در مورد اینکه چند درصد جدایی او از استقلال قطعی شده است، عنوان کرد: تقریباً این مسئله قطعی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.