کاندیدای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا معتقد است انتخابات نشانگر وجود دموکراسی و آزادی در این باشگاه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوسپ ماریا بارتومئو، اولین کاندیدایی بود که برای دادن رأی پای صندوق اخذ رأی انتخابات باشگاه بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ حاضر شد. او در این خصوص گفت: مشارکت مردم در این رأی‌گیری فوق‌العاده است. این نشان می‌دهد که در باشگاه بارسلونا دموکراسی و آزادی برقرار است. مطمئنم که این انتخابات جشن بزرگی برای باشگاه بارسلونا خواهد بود.

رئیس اخیر باشگاه بارسلونا تأکید کرد: این انتخابات همانند یک جشن است که همه‌پرسی را تجربه می‌کند. فرایند دادن رأی هم خیلی آسان و سریع است و در چند دقیقه می‌توان رأی خود را به صندوق انداخت. گرمای هوا شاید برخی را برای حضور در پای صندوق‌های رأی‌گیری منصرف کند، اما از آنها می‌خواهم تا بیایند و در این رأی‌گیری شرکت کنند.

بارتومئو در پایان عنوان کرد: من خودم را شانس اول پیروزی در این انتخابات نمی‌دانم. تمامی کاندیداها فرصت این را داشتند تا برنامه‌ها، ایده‌ها و پروژه‌های خود را اعلام کنند. اگر من پیروز این رقابت انتخابانی شوم از ترکیبی از ایده‌های بندیتو و فریکسا هم استفاده خواهم کرد.

رأی‌گیری برای انتخاب ریاست باشگاه بارسلونا از ساعت ۱۱:۳۰ امروز (شنبه به وقت تهران) در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلونا آغاز شده و تا ساعت ۱۱:۳۰ امشب (به وقت تهران) ادامه خواهد داشت. انتظار می‌رود نتیجه انتخابات بامداد یکشنبه اعلام شود.

چهار کاندیدا به نام‌های خوسپ ماریا بارتومئو، آگوستی بندیتو، آنتونی فریکسا و خوان لاپورتا برای احراز این پست برای چهار سال پیش‌رو با یکدیگر رقابت می‌کنند.

پس از لوئیر انریکه و خوسپ ماریا بارتومئو، خوان لاپورتا، رئیس پیشین باشگاه بارسلونا و کاندیدای این دور از انتخابات هم پای صندوق رأی حاضر شد و رأی خود را به صندوق انداخت. در ادامه دو کاندیدای دیگر هم رأی خود را به صندوق انداختند.

تا ساعت یک بعدازظهر به وقت تهران چهار هزار و ۸۴۲ نفر از واجدین شرایط در این رأی‌گیری شرکت کرده‌اند که این یعنی ۴.۴۲ درصد از تعداد کل واجدین‌ شرایط رای داده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.