سخنگوی باشگاه ملوان گفت: قلعه‌نویی شخصیت بزرگ و مربی درجه یکی است که کارنامه‌اش کاملاً مشخص است.

محمود آذرگون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد جلسه شب گذشته هیئت مدیره باشگاه ملوان اظهار داشت: در این جلسه سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در ملوان تأیید و قرار شد از روز دوشنبه قلعه‌نویی به تمرینات ملوان اضافه شود. همچنین قرار بر این شد که بهشتی به عنوان مدیرعامل و یکی از اعضای هیئت مدیره کارش را انجام دهد و ۳ نفر دیگر را به عنوان اعضای هیئت مدیره معرفی کند.

وی ادامه داد: بهشتی به عنوان مسئول باشگاه با بازیکنان جدید و همچنین بازیکنانی که باید قراردادشان تمدید شود مذاکره خواهد کرد و ظرف ۲ روز آینده مذاکرات با بازیکنان انجام شود.

سخنگوی باشگاه ملوان در واکنش به اینکه شنیده می‌شود بازیکنانی مانند محسن فروزان و امیرحسین صادقی در فهرست امیر قلعه‌نویی حضور دارند، خاطرنشان کرد: تا الان نام هیچ بازیکنی برای حضور در ملوان مطرح نشده و قلعه‌نویی هم نامی را به ما اعلام نکرده است.

آذرگون در پاسخ به این سؤال که آیا مردم انزلی و هواداران ملوان امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی این تیم قبول می‌کنند یا خیر گفت: قلعه‌نویی شخصیت بزرگ و مربی درجه یکی است که عملکردش کاملاً مشخص است. مسلماً‌ هواداران هم از حضور این مربی بزرگ در ملوان استقبال می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.