مسئولان تیم فوتسال منصوری در اقدامی عجیب به نبود نیروی انتظامی در سالن ایراد گرفتند و تیم‌شان را پس از یک نیمه وارد زمین نکردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته دوم لیگ برتر فوتسال امشب از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه آغاز شد که یک دیدار نیمه‌تمام باقی ماند و در سایر بازی‌ها تیم‌های گیتی‌پسند، میثاق تهران، حفاری اهواز، مس سون‌گون و دبیری تبریز مقابل حریفان به برتری رسیدند.

دیدار تیم‌های تأسیسات دریایی و منصوری قرچک در حالی که در سالن هندبال تهران برگزار می‌شد به علت اعتراض کریم منصوری و اکبر تقوی از منصوری قرچک به نبود نیروی انتظامی در سالن بازی نیمه‌تمام باقی ماند.

نیمه اول این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان شمسایی به پایان رسیده بود که هنگامی که قرار بود نیمه دوم آغاز شود مسئولان منصوری در اقدامی عجیب نسبت به نبود نیروی انتظامی در سالن معترض شدند و همین مسئله باعث شد تا تیم‌شان را وارد میدان نکنند.

در این دیدار ناظر داوری AFC و عباس ترابیان حضور داشتند و از نزدیک بازی را تماشا می‌کردند.

تیم فوتسال گیتی‌پسند در دربی اصفهان مقابل کاشی نیلو اصفهان توانست با نتیجه ۴ بر یک به برتری برسد و اولین پیروزی شاگردان محمود خوراکچی در لیگ برتر رقم خورد.

همچنین دبیری تبریز با نتیجه پرگل ۷ بر ۲ مقابل فردوسی مشهد به پیروزی رسید تا شاگردان جواد اصغری مقدم بتوانند با ۶ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرند.

نتایج کامل بازی‌های امشب به شرح زیر است:

مقاومت البرز ۳ - آذرخش بندرعباس ۳

میثاق تهران ۲ - آتیله طهران قم ۱

گیتی‌پسند ۴ - کاشی نیلو ۱

حفاری ۳ - شهروند ساری صفر

فرش‌آرا  ۲ - مس سون‌گون ۵

دبیری تبریز ۷ - فردوسی مشهد ۲

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.