رئیس باشگاه یوونتوس تأکید کرد تنها یک پدیده می‌تواند در این تیم جانشین کارلوس توس شود و پیراهن شماره ۱۰ بانوی‌پیر را بپوشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیراهن شماره ۱۰ یوونتوس که زمانی در اختیار آلساندرو دل‌پیرو بود و در دو فصل گذشته نیز کارلوس توس آن را به تن کرد، با رفتن این بازیکن آرژانتینی به بوکاجونیورز اکنون صاحبی ندارد، اما آندره‌آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس می‌گوید این پیراهن بر قامت هر بازیکنی نخواهد نشست و تنها کسی سزاوار به ارث بردن آن است که یک ستاره واقعی باشد.

آنیلی در گفت‌و‌گو با نشریه توتواسپورت اظهار داشت: مهمترین چیزی که برای کسب نتایج فوق‌العاده لازم دارید، قدرت تیمی است. به شماره‌هایی که پشت پیراهن‌ها نقش می‌بندد بیش از ارزشی که دارند، بها داده می‌شود. این شماره‌ها اگر ارزش و اهمیتی داشته باشند، از نظر بازرگانی است. پیراهن شماره ۱۰ تیم‌ها همیشه یکی از رؤیاهای مردم بوده‌اند. این پیراهن، چیزی است که پسر بچه‌ها آرزوی آن را دارند.

رئیس باشگاه یوونتوس ادامه داد: ما برای پیراهن شماره ۱۰ تیم بازیکنی می‌خواهیم که ویژگی‌های خاصی داشته باشد. چیزی که ما می‌خواهیم یک پدیده است. پیراهن شماره ۱۰ برازنده بهترین بازیکنان است، به خصوص وقتی صحبت از پیراهن شماره ۱۰ یوونتوس در میان باشد. به وقتش ما به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد. گاهی اوقات کسی نیست که شماره ۱۰ را بگیرد و اگر امسال این اتفاق رخ دهد یک فاجعه به وقوع نخواهد پیوست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.