هافبک یوونتوس اظهار داشت که نمی‌تواند جانشین پیرلو در میانه میدان باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو پس از چهار فصل حضور موفق در یوونتوس از این تیم جدا و به نیویورک سیتی ملحق شد. پیرلو ۳۶ ساله در این مدت با بانوی پیر چهار قهرمانی پیاپی در رقابت‌های سری A ایتالیا، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو عنوان سوپرجام ایتالیا را کسب کرد.

کلودیو مارکیزیو که از سن هفت‌ سالگی در باشگاه یوونتوس عضویت دارد در خصوص اینکه گفته می‌شود او جای پیرلو را در یوونتوس خواهد گرفت، با حضور در کنفرانس خبری گفت: من نمی‌توانم جانشین آندره‌آ شوم، چون سبک بازی‌ام با او فرق می‌کند. البته اگر در پست پیرلو به بازی گرفته شوم، به وظیفه‌ام عمل خواهم کرد.

هافبک ملی‌پوش بانوی پیر که روز گذشته قراردادش را با این تیم تا سال ۲۰۲۰ تمدید کرد، تصریح کرد: مایلم چند کلمه‌ای در مورد پیرلو صحبت کنم، برای چیزهایی که او در این مدت برای ما به ارمغان آورد، چون واقعاً به لحاظ تیمی باعث رشد و پیشرفت ما شد. به اعتقاد من آندره‌آ بازیکن مهم و تأثیرگذاری است. در چند هفته پایانی فصل گذشته او جلوی دفاع و یک خط عقب‌تر بازی کرد و خیلی به خود من کمک کرد.

هافبک ۲۹ ساله یبانکونری در پایان عنوان کرد: من ویژگی‌های پیرلو را ندارم ولی در چند سال اخیر از او چیزهای زیادی آموختم و در نتیجه کار برایم آسان‌تر شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.