کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دبیر کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه نفت تهران تأکید کرد که بابت حضور سیدجلال حسینی در این تیم نگرانی وجود ندارد.

حسین آل‌اسحاق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص حضور سیدجلال حسینی در باشگاه نفت تهران برای مذاکره و پیوستن به این تیم اظهار داشت: مشغول مذاکره با این بازیکن هستیم و تاکنون صحبت‌های خوبی با یکدیگر داشته‌ایم.

دبیر کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه نفت تهران افزود: کادرفنی از ما درخواست کرد که با این بازیکن مذاکره کنیم و ما هم صحبت‌هایی با حسینی داشتیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تا بعدازظهر امروز (دوشنبه) قرارداد حسینی امضا خواهد شد یا نه، گفت: همچنان در حال مذاکره با این بازیکن هستیم و از این بابت و توافق رسیدن با حسینی نگرانی نداریم. اگر هم امروز نهایی نشود تا فردا فرصت داریم و حضور حسینی را نهایی می‌کنیم.

آل‌اسحاق درباره اینکه آیا امیرحسین صادقی هم در لیست کادرفنی نفت حضور دارد یا نه، خاطرنشان کرد: منصوریان در خصوص این بازیکن درخواستی از ما نداشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.