کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

آمریکا با برتری بر لهستان به عنوان تیم اول حضور در نیمه‌نهایی لیگ‌جهانی والیبال را جشن گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آمریکا با برتری ۳ بر یک در دور پایانی گروه دوم لیگ‌جهانی والیبال در سال ۲۰۱۵ به عنوان صدرنشین به نیمه‌نهایی رسید.

در دو ست اول این رقابت که به میزبانی لهستان برگزار شد و برای هر دو تیم صعود کرده تقریبا تشریفاتی بود، آمریکا ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ رقیب را شکست داد اما در ست سوم ۲۵  بر ۲۲ شکست خورد، با این حال به لطف برتری ۲۵ بر ۲۳ ، نتیجه نهایی را از آن خود کرد.

به این ترتیب در پایان بازی‌های گروه دوم، آمریکا با ۹ برد، ۳ باخت و ۲۷ امتیاز و لهستان با ۸ برد، ۴ باخت و ۲۲ امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم راهی نیمه‌نهایی شدند.

تیم والیبال کشورمان پس از شکست ۳ بریک مقابل روسیه با ۶ برد، ۶ باخت و ۱۸ امتیاز سوم شد و برخلاف دوره قبل از رسیدن به دور نهایی بازماند.

روسیه هم با پس از ۱۱ باخت، یک برد به دست آورد و ۵ امتیازی شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.