ستاره بوروسیا دورتموند به شایعه‌های جدایی‌اش از این تیم آلمانی پایان داد و قراردادش را با این تیم آلمانی تا سال ۲۰۱۷ تمدید کرد.

به گزارش ایسنا، ایلکای گوندوغان از بازیکنانی بود که بعد از پایان رقابت‌های بوندسلیگا در فصلی که گذشت همواره خبرهایی درباره جدایی او از دورتموند به گوش رسید. حتی خود او نیز بارها اعلام کرد که دوست دارد از دورتموند جدا بشود و به تیم دیگری برود. رئال مادرید و بارسلونا از جدی‌ترین مشتریان این بازیکن بودند و انتظار می‌رفت که در نهایت او به یکی از این دو تیم برود اما این گونه نشد و او در دورتموند ماند.

سایت رسمی باشگاه دورتموند اعلام کرد که گوندوغان قرارداد خود را با این تیم تا سال ۲۰۱۷ تمدید کرده است. این بازیکن از این که در دورتموند ماندنی شده است بسیار خوشحال است و پس از تمدید قراردادش گفت: الان دیگر همه چیز روشن شده و این بسیار خوشحال‌کننده است. دورتموند تیم مورد علاقه من است و از این که در این تیم ماندنی شدم، بسیار خوشحالم. الان خودم را آماده فصل بعد می‌کنم و امیدوارم که بهترین بازی‌ها را برای دورتموند به نمایش بگذارم و ثابت کنم که شایسته حضور در این تیم هستم.

مایکل تسورک، مدیر ورزشی باشگاه بوروسیا دورتموند نیز از تمدید شدن قرارداد هافبک ترک‌تبار تیمش بسیار خوشحال است و تاکید کرد که او می‌تواند بهترین بازی‌ها را در فصل بعد برای دورتموند به نمایش بگذارد.

گوندوغان در فصلی که دورتموند توانست به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشت و چند پیشنهاد خوب هم داشت اما آسیب‌دیدگی شدید باعث شد تا به کلی افت داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.