کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اگر شما هواداران می توانید در جذب بازیکن به تیم کمک کنید به کمیته نقل و انتقالات بروید.

 به گزارش خبرنگار مهر محمد زادمهر در جمع هواداران در رابطه با اعتراض آنها اظهار داشت: از اینکه به این اندازه دغدغه پرسپولیس را دارید از شما تشکر می کنم. من پیش از این هم گفته بودم که جلسات هیئت مدیره به صورت آنلاین پخش شود تا مردم در جریان امور باشگاه قرار بگیرند. ما هم مانند هواداران دغدغه پرسپولیس را داریم.

وی افزود: در نقل و انتقالات کادر فنی است که تصمیم آخر را می گیرد. ما هم باید به تصمیمات کادرفنی احترام بگذاریم زیرا برانکو فهرست بازیکنان مورد نظرش را به باشگاه داده و حتی زیر آن لیست را هم امضا کرده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص عدم جذب سید جلال حسینی اظهار داشت: ما نظرات هواداران را به کادرفنی انتقال می دهیم اما وقتی یک مربی بازیکن را نمی خواهد ما چه کنیم. وظیفه  ما این است که به نظر کادر فنی احترام بگذاریم. مطمئنا  در طول فصل هر پیروزی و هر شکستی که به دست می آید برای همه ماست اما در حال حاضر کارها را در باشگاه قسمت بندی کردیم و طبق آن پیش می رویم و در کار هم هیچ دخالتی نداریم.

زادمهر گفت: من دوست دارم که سید جلال به پرسپولیس بیاید اما نظر نهایی را در این باره سرمربی تیم می دهد و ما نمی توانیم در کار مربی دخالت کنیم و برای جذب یک بازیکن به مربی اصرار داشته باشیم اما قطعا نظرات شما(هواداران) را به برانکو منتقل خواهیم کرد.

وی در رابطه با اردوی خارج از کشور سرخپوشان گفت: برانکو ترکیه و کرواسی را برای اردو درنظر گرفته که اگر برگزاری اردو در یک کشور مهیا نشد اردو را در کشور دیگری برگزار کنیم. شما مطمئن باشید باشگاه هم به فکر هم اردوی خوب و هم جذب بازیکنان خوب است.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا عدم حضور گابریل در پرسپولیس نظر شخصی برانکو است اظهار داشت: من از این بابت که برخی مسائل مطرح می شود و می گویند کسی نیست که به برانکو مشاوره خوب بدهد ناراحتم. کریم باقری، محمود خوربین، حسین عبدی و جعفر کاشانی افراد بزرگی برای فوتبال هستند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص جدایی کریم باقری از پرسپولیس و پیوستنش به ماشین سازی تبریز اظهار داشت:  من از این مسئله اطلاع چندانی ندارم اما همه ما برای بزرگی پرسپولیس و موفقیت این تیم تمام تلاشمان را بکار می گیریم من اگر احساس کنم نمی توانم کمکی به پرسپولیس بکنم جایم را به فرد دیگری خواهم داد. همه ما اینجا هستیم تا پرسپولیس را کمک کنیم.

وی در خصوص عدم حضور مصطفی قنبرپور دستیار برانکو ایوانکویچ در تمرینات گفت: قنبرپور حتما درگیر مذاکره با بازیکنان مد نظر بوده است که نتوانسته در تمرینات حضور پیدا کند.

زادمهر در پاسخ به پرسش هواداران مبنی بر اینکه چرا طاهری در باشگاه حضور پیدا نمی کند اظهار داشت: طاهری مسئول انجام کارهاست و برای پرسپولیس زحمت می کشد.

وی در رابطه با فعالیت باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات و اینکه چه کسی مسئول این کار است تصریح کرد: حسین عبدی مسئول مذاکره با بازیکنان مد نظر است اما واقعا اگر شما هواداران می توانید کاری انجام دهید به کمیته نقل و انتقالات بروید اما در مجموع قول می دهم که نظرات شما را به اعضای هیئت مدیره و مدیریت باشگاه منتقل کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.