کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

آقای خاص در تازه‌ترین اظهارنظر خود نام سرسخت‌ترین رقبای چلسی در فصل اخیر را گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو ۵۲ ساله که فصل ۱۵-۲۰۱۴ چلسی را با هشت امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی به قهرمانی لیگ برتر رساند و البته جام اتحادیه را هم برای آبی‌پوشان لندنی به ارمغان آورد، به سایت رسمی باشگاه چلسی گفت: باید واقع‌بین باشم و نام دو تیم را بیاورم که فصل گذشته نتوانستیم آنها را شکست دهیم. ما مقابل آنها شکست نخوردیم ولی موفق به شکست دادن‌شان هم نشدیم. ما با من‌سیتی دو بازی کردیم که حاصل آن دو تساوی بود و با ساوتهمپتون هم دو بار تقابل داشتیم که در هر دو بازی نتیجه‌ای بهتر از تساوی رقم نخورد.

وی در ادامه عنوان کرد: لیگ برتر دشوارتر از هر زمان دیگر شده است و می‌خواهم بگویم که فصل گذشته یکی از سخت‌ترین دوره‌های لیگ برتر بود که تیم‌های خوب و سرسخت در آن حضور داشتند. جنبه روحی و روانی در لیگ برتر انگلیس خیلی مهم است حتی برای تیم‌هایی که به اندازه تیم‌های قدرتمند پتانسیل نیروی انسانی بالایی ندارند. هر بازی سختی خاص خودش را دارد و جنبه روحی و روانی فاکتور خیلی مهمی است چون شرایط مالی خوب این اجازه را حتی به باشگاه‌های کوچکتر می‌دهد تا خودشان را تقویت کنند، بازیکنانی خوبی به خدمت بگیرند و ترکیب خوب و قدرتمندی داشته باشند.

سرمربی پرتغالی چلسی تأکید کرد: مایلم بگویم که اولین بازی فصل گذشته مقابل برنلی لحظه منتخب من است چون چلسی اولین حس از ارائه فوتبال باکیفیت را نشان داد. ما مقابل برنلی شگفت‌انگیر بازی کردیم و گلزنی هم کردیم. به عقیده من زیباترین گل را هم در آن بازی شورله به ثمر رساند. همچنین دومین انتخاب من بازی مقابل کریستال پالاس بود چون پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی، قهرمانی ما مسجل شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.