کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع جدید استقلال با بیان اینکه استقلال یک تیم بزرگ و شناخته شده است، گفت: آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن استقلال و بازی در این تیم است.

به گزارش خبرنگار مهر، روزبه چشمی پس از حضور در باشگاه استقلال با بیان این مطلب افزود: از اینکه به استقلال پیوسته‌ام، خوشحالم و آرزوی هر بازیکنی است که یک روز پیراهن این تیم بزرگ را بر تن کند. من با این سن کم خوشحال هستم که توانستم اعتماد کادر فنی را جلب کرده تا بتوانم به این تیم بپیوندم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به استقلال آمده م و به کمک هواداران نیاز دارم تا با حمایت آنها روز به روز بهتر شوم.

مدافع جدید تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا از پرسپولیس هم پیشنهاد داشته‌اید یا خیر؟، عنوان کرد: از پرسپولیس و چند تیم دیگر پیشنهاد داشتم، ولی از بین همه آنها استقلال را انتخاب کردم، چون شرایط استقلال بهتر از تیم های دیگر بود.

چشمی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلی برای دریافت رضایتنامه صبای قم نخواهید داشت؟، گفت: هیچ مشکلی نیست و امیدوارم هر چه زودتر با دریافت رضایتنامه به باشگاه استقلال برگردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.