کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت، مدیریت باشگاه به دنبال لیست برانکو است تا دست او باز باشد.

به گزارش ایسنا، حسین عبدی بعد از جلسه با هواداران معترض پرسپولیس درباره صحبت برانکو مبنی بر این که گابریل را نمی‌خواهد، اظهار کرد: مطمئنا همین طور است. نمی‌گویم چه کسی در لیست ماست. مدیریت به دنبال لیست برانکو است که دست او باز باشد.

وی درباره‌ی اینکه برانکو سیدجلال حسینی را نمی‌خواهد اظهار کرد: در هر صورت هر بازیکنی شان و کیفیت مخصوص به خود را دارد. باشگاه به دنبال کمک شخص یا افراد خاصی نیست. مهم برای ما کارهای گروهی هستند. مطمئنا بازیکنان فوق‌العاده و باکیفیتی را جذب خواهیم کرد اما به دنبال شخص خاصی نیستیم. لیست برانکو را تحویل گرفتیم و طبق آن پیش می‌رویم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که می‌گویند هیات مدیر با بازیکنان مد نظر برانکو مخالفت می‌کند، خاطرنشان کرد: باید به شائبه‌ها پایان دهیم. در این چند روز به دلیل حضورم در مسافرت خارجی به طور صحیح مسائل اطلاع‌رسانی نشده است. از طرف برانکو، طاهری مذاکرات را با بازیکنان انجام می‌دهد. از تماشاگران تشکر می‌کنم که وقت گذاشتند و به باشگاه آمدند اما نگران نباشند. هیچ بازیکنی خارج از دستور برانکو جذب نمی‌شود. در پایان فصل نقل و انتقالات لیستی را که برانکو به ما داده است امضا شده به تمام رسانه‌ها ارائه خواهیم کرد تا ببینند هیچ گاه مخالفتی با بازیکنان مورد نظر برانکو نداشته‌ایم.

عبدی درباره اینکه خواسته اصلی هواداران چه بود، گفت: هواداران صحبت‌های خوبی را مطرح کردند. واقعا مطالبی را می‌گویند که لازم است در آن زمینه‌ها تعمق کنیم. نفرات خاصی در این جلسه صحبت نکردند. هواداران نگران هستند و این برای ما قابل احترام است. همیشه نمی‌توان همه را راضی کرد. هدف ما راضی کردن اکثریت است. آن‌ها درباره اسپانسر و بودجه پرسیدند که گفتیم باشگاه بودجه خاصی دارد و بر اساس آن پیش می‌رویم. همچنان که استقلال و پرسپولیس دولتی هستند و باید بر اساس بودجه مشخص پیش بروند. خواسته‌های آن‌ها را یادداشت کردم و در جلسه هیات مدیره به اعضا خواهم گفت.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب مدیرعامل باشگاه خاطرنشان کرد: مطمئنا مدیرعامل را هیات مدیره انتخاب می‌کند و اکبر طاهری هم سرپرست مدیرعاملی باشگاه است. شبانه‌روز به دنبال حل مشکلات باشگاه هستیم. مطمئنا برای کار کردن اختیارات کامل را به او داده‌ایم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از عدم وجود بودجه کافی نگران نیستید، اظهار کرد: فقط چند درصد از تیم‌های دنیا بدهی ندارند. این مشکل مختص به تیم‌های ایرانی نیست. پرسپولیس هم با جذب اسپانسر، انتظارات را برآورده خواهد کرد. اقدامات لازم را برای جذب اسپانسر انجام داده‌ایم.

عبدی در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌پرداختی از قرارداد بازیکنان را به آن‌ها پرداخت خواهند کرد، گفت: مطمئنا باید به بازیکنان پولی را پرداخت کنیم چرا که این حق طبیعی بازیکنان است و به بودجه کافی بستگی ندارد. سریعا باید تعهدات خودمان نسبت به بازیکنان را عملی کنیم.

وی در پایان درباره‌ی صحبت برخی از پیشکسوتان که او نباید در زمان فعلی به کانادا سفر می‌کرد، خاطرنشان کرد: بحث رفتن یا نرفتن من نبود. تمام اقدامات لازم انجام شده بود و تمام هزینه‌ها پرداخت شده بود. حتی ویزاها را دریافت کرده بودند البته هیات مدیره کار اجرایی ندارد و حتما نباید همیشه در باشگاه باشد. در پرسپولیس کمیته نقل و انتقالات نداریم. اگر بعضا در جلسات با بازیکنان حاضر می شویم نقش کمکی دارد.

او ادامه داد: در این ۶ روزی که در خارج از کشور بودم، دو روز را به طور کامل در مسیر بودیم، یک روز را بازی کردیم و اصلا وقتی برای گردش وجود نداشت. همچنین با بعضی از اسپانسرهای خارج از کشور که در ایران هم فعالیت دارند گفت‌وگوهایی را انجام دادم و امیدوارم که ترغیب شدن آن‌ها مالی نباشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.