شبکه ZDF آلمان در گزارشی از ۷.۵ میلیون بیننده تلویزیونی برای بازی آلمان و فرانسه در جام جهانی بانوان در سال ۲۰۱۵ خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، جام جهانی فوتبال بانوان ۲۰۱۵ یکی از بزرگترین رقابت‌هایی است که در مرحله یک‌چهارم تماشاگران زیادی را از طریق تلویزیون در سراسر جهان به ویژه فرانسه، آمریکا و کانادا به خود اختصاص داده است.

دیدار تیم‌های فرانسه و آلمان در مرحله یک‌چهارم با ۴.۱ میلیون بیننده تلویزیونی بیش از هر زمانی در این کشور مخاطب داشته است.

شبکه‌های CTV و RDS گزارش کرده‌اند میانگین بیننده‌های بازی کانادا و انگلیس ۳.۲ میلیون نفر بوده است که یک رکورد قابل توجه در فوتبال جام جهانی بانوان از شبکه‌های کانادایی به شمار می‌رود.

فاکس نیز در گزارشی اعلام کرده که ۵.۷ میلیون نفر بازی آمریکا و چین را از طریق گیرنده‌های خود تماشا کرده‌اند. این مسابقه سومین دیداری بود که در آمریکا بعد از سال ۱۹۹۹ و ۲۰۱۱ پربیننده‌ترین بازی به شمار می‌رود.

شبکه ZDF آلمان نیز رکورد ۷.۵ میلیونی را برای بازی آلمان با فرانسه گزارش کرده است که پربیننده‌ترین مسابقات از این شبکه در سال ۲۰۱۵ به شمار می‌رود.

طبق گزارش فیفا بازدید از این سایت در مقایسه با جام جهانی ۲۰۱۱ روزانه به طور متوسط ۵۵ درصد افزایش داشته است. ۴۷ درصد از بازدیدکنندگان از آمریکا بوده‌اند.

فیس‌بوک فیفا نیز با رشدی ۹۷ درصدی ۹۷.۸ میلیون بازدید‌کننده داشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.