سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان آلمان اعتقاد دارد دو تیم قوی در مرحله نیمه‌نهایی مقابل هم قرار گرفتند، اما شاگردانش به اندازه کافی مقابل آمریکا خطرساز نبودند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا با پیروزی دو بر صفر مقابل آلمان به فینال جام جهانی ۲۰۱۵ راه پیدا کرد.

جیل الیس سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا بعد از برتری تیمش مقابل آلمان در جام جهانی ۲۰۱۵، گفت: ما از این بازی لذت بردیم و حالا تمرکزمان روی بازی بعدی است. به بازیکنانم افتخار می‌کنم، آنها پله‌پله بالا آمدند.

وی افزود: ما بازیکنان شجاعی در دفاع داریم و از خط دفاع هم جواب گرفتیم. به آزادی چارلی در این بازی نیاز داشتیم که فکر می‌کنم نتیجه‌بخش بود.

سیلویا ناید، سرمربی آلمان نیز درباره شکست تیمش، اظهار داشت: به تیم آمریکا تبریک می‌گویم، در مرحله نیمه‌نهایی دو تیمی با سطح بالا مقابل هم قرار گرفتند. متاسفانه ما به اندازه کافی برای حریف خطرساز نبودیم.

ناید افزود: فکر می‌کنم دو تیم خیلی خوب مقابل هم قرار گرفتند. امشب واقعا برای ما سخت بود. دوست داشتیم نتیجه خوبی در این تورنمنت داشته باشیم. حالا باید تمرکزمان را روی بازی بعدی برای کسب عنوان سومی بگذاریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.