کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: ایسکو باید زودتر تصمیم بگیرد و دست از کارهای کودکانه بردارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رافائل بنیتس سرمربی اسپانیایی رئال مادرید در نشست خبری خود تصریح کرد: سیستم ۴-۲-۳-۱ برای من در شرایط فعلی ایده‌آل است و تصور  می‌کنم که BBC (بیل و بنزما و کریس) می‌توانند در خط حمله هنرنمایی کنند ما آن تک مهاجم اگر قرار است ایسکو باشد باید تا چند روز آینده تکلیفش را با من و تیمش روشن کند، ایسکو دست از کارهای کودکانه بردارد و بیهوده بازارگرمی نکند، دوره این کارها تمام شده و اگر قرار است به یووه برود زودتر به من اعلام کند تا به فکر مهاجمی دیگر باشم.

بنیتس درباره پیشنهاد یووه نیز گفت: کار مقامات یوونتوس غیرحرفه ای است، تماس مستقیم با بازیکنی که تحت قرارداد است و وسوسه کردن او کار درستی نیست، اگر من بودم قطعا از باشگاه بازیکن اجازه می‌گرفتم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.