کارشناس والیبال گفت: سرویس های خوب و با ثبات لهستان عامل تاثیرگذاری در برد این تیم داشت.

جبار قوچان نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایسنا اظهار کرد: یکی از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار در برد لهستان سرویس های خوب و با ثبات آنها بود و لحظاتی که نیاز به کنترل و ثبات بازی داشتند از سرویس های جهشی موجی به جای سرویس های پرشی استفاده می کردند.

او با اشاره به بازی اول لهستان در آزادی گفت: لهستان در بازی اول هم نشان داد تیمی قرص و محکم است و با توجه به پیشینه ای که داشت با تمرکز خیلی خوبی ظاهر شد. جو ورزشگاه و حضور تماشاگر آنقدر که بر روی آمریکا تاثیر داشت بر این تیم تاثیرگذار نبود و تنها در سرویس هایشان این تاثیر دیده می شد.

وی افزود: اما شب گذشته سرویس های خیلی خوبی زدند و تمرکز خوبی داشتند و کاملا با اعتماد به نفس و با غلبه بر جو توانستند بازی را از ایران بگیرند، همچنین از توپ های اول و توپ های برگشتی استفاده لازم را بردند.

او درباره عملکرد بازیکنان ایران گفت: برخی از بازیکنان ایران تمرکز خود را از دست دادند، سرویس های زیادی را از دست دادند و این عوامل باعث شد که لهستان بازی را در دست خود بگیرد.

او در خصوص حضور کم برخی از بازیکنان معتقد است: استفاده از بازیکنان بستگی به شرایط بازیکن دارد و مربی تصمیم گیرنده نهایی است. شهرام محمودی عملکرد خوبی داشت و ارتفاع پاس او نسبت به غفور بهتر است که باعث می شود دفاع دچار مشکل شود.

وی دامه داد: معنوی نژاد بازیکن آینده داری است و باید به او چه در این مسابقات چه در میادین دیگر فرصت داده شود.

او درباره حضور حمزه زرینی با توجه به اینکه در بازی های گذشته بازی نکرده بود، گفت: حمزه زرینی تنها در چند امتیاز در بازی حضور داشت که تیم در آن زمان از حریف عقب بود و حضور او خیلی در باخت تیم اثرگذار نبود. شاید زرینی می توانست شوکی باشد که این اتفاق نیفتاد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.