یکی دیگر از کارگران در حال ساخت وساز استادیوم، جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارگری ۴۴ ساله به دلیل سقوط از ارتفاع، حین کار برای تجهیز استادیوم المپیک لندن، جان خود را از دست داد.

پلیس با تایید این خبر از وقوع این اتفاق ناخودآگاه در صبح یکشبه در ورزشگاه میزبان جام‌جهانی راگبی و استادیوم جدید وستهام ابراز تاسف کرد و حادثه رخ داده را مشکوک به تلاش برای هل دادن کارگر به پایین سکوها ندانست.

طبق گزارش پلیس، ماموران هنگام ورود به صحنه حادثه، کارگز ۴۴ ساله را در شرایط نامطلوب دیدند و بلافاصله آمبولانسی، شخص حادثه‌دیده را بیمارستان منتقل کرد اما او اندکی قبل از ساعت ۲۱ فوت کرد.

هنوز هویت شخص درگذشته مشخص نشده اما پلیس تضمین داده به زودی نام او را به اطلاع همگان می‎رساند.

بالفور بیتی، مهندس ناظر شرکت مامور ساخت وساز استادیوم در این باره گفت: در حال انجام تحقیقات بیشتر هستیم. فعلا کار بر روی ساخت استادیوم متوقف شده و ما به پرس و جو از همه اعضای خانواده، فامیل و دوستان کارگر ۴۴ ساله ادامه می‌دهیم.

استادیوم المپیک لندن، میزبانی ماه‌های سپتامبر و اکتبر خود از ۵ بازی جام‌جهانی راگبی را با رقابت گروه چهارم بین فرانسه و رومانی شروع می‌کند.

در شرایطی که جنجال‌های زیادی درباره وضعیت امنیتی ورزشگاه آینده وستهام وجود دارد، شهردار لندن از افشای جزئیات مالی پروژه ساخت استادیوم  و چگونگی تفکیک پیست دوومیدانی از چمن طفره می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.