تکلیف نیمکت تیم فوتبال استقلال شنبه هفته گذشته روشن شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلالی ها سرانجام تصمیم خود را گرفتند و ایگور استیماچ را به خانه اش برگرداندند. مربی کروات که برای مذاکره با استقلالی ها وارد تهران شده بود، هفته گذشته از این باشگاه جواب منفی گرفت و به خانه اش برگشت.{ایـــنـــجـــا}

پس از آن باشگاه استقلال زمان زیادی برای معرفی سرمربی خود نداشت و به همین دلیل پرویز مظلومی خیلی زود به عنوان سرمربی انتخاب شد{ایـــنـــجـــا}. بهرام افشارزاده هم این خبر را تایید کرد {ایـــنـــجـــا} و یکی از اولین واکنش ها به این خبر، مطرح شدن دوباره نام ایمون زاید بود{ایـــنـــجـــا}. از همین جا بود که کری خوانی های پرویز مظلومی شروع شد. او در بدو ورودش به استقلال کری خوانی را برای پرسپولیسی ها شروع کرد{ایـــنـــجـــا}.

با ورود مظلومی به استقلال، یک سری از بازیکنان متوجه شدند که باید از تیم بروند. البته مظلومی نامی از کسی به میان نیاورد اما رضا عنایتی جزو اولین نفراتی بود که متوجه شد استقلال دیگر جای او نیست{ایـــنـــجـــا}. مظلومی به این بهانه که عنایتی سن بالایی دارد روی نام او قلم قرمز کشید اما از طرف دیگر، دست روی گزینه هایی گذاشت که سن آن ها هم بالا بود و میانگین سنی استقلال را بالا می بردند. عنایتی در مصاحبه هایش گفت که از دست مظلومی ناراحت نیست {ایـــنـــجـــا} اما تصمیم گرفت تا آخرین لحظه ای که می تواند در استقلال بماند.

مظلومی هم از طرفی به سراغ ستاره هایی رفت که سن آن ها بالا رفته و حضورشان در استقلال ، میانگین سنی تیم را بالا می برد.  پرویز مظلومی فکر می کند با برگرداندن بازیکنانی چون نکونام ، آندو و مهدی رحمتی می تواند استقلالی بسازد که هواداران به آن زمان بدهند! مظلومی که در دو فصل مربیگری در استقلال با اینکه مجموعه ای از ستاره های رویایی استقلال در سنین زیر ۳۰ سال را داشت، تنها توانست یک قهرمانی جام حذفی به دست بیاورد، حالا به این فکر می کند که برای ساختن استقلال جدیدش با آوردن بازیکنان شرشناسی چون مهدی رحمتی، آندو تیموریان و جواد نکونام استقلالی بسازد که استقلالی ها دوستش داشته باشند. اما آیا این تصمیم او در کنار نگه داشتن جمع کثیری از استقلالی های فصل قبل باعث می شود تا آبی ها فرصت زیادی از هواداران بخرند؟ {ایـــنـــجـــا}

البته مظلومی با جابر انصاری و امین حاج محمدی هم قرارداد بست تا کمی میانگین سنی تیمش را پایین بیاورد. گرچه این دو بازیکن هم خیلی جوان نیستند. استقلالی ها درخواست باشگاه ذوب آهن مبنی بر جابجایی مسلمان با محسن کریمی را رد کردند{ایـــنـــجـــا}. حالا پرویز مظلومی باید چند بازیکن دیگر به تیمش اضافه کند که سن و سال این بازیکنان مشخص می کند استقلال فصل آینده نسبت به امسال پیرتر خواهد شد یا جوان تر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.