کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در سفر به ابوظبی تاکید کرد جام‌ملت‌های ۲۰۱۹ امارات در تاریخ بی‌نظیر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه در گفت‌وگوی خبری در ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی تاکید کرد که این کشور میزبانی بی‌مثالی را در جام ملت‌های ۲۰۱۹ به عمل خواهد آورد.

او که به منظور از رونمایی از چند طرح فوتبالی به امارات سفر کرده بود، در این رابطه اظهار داشت: امارات متحده محیطی کامل و امکاناتی جامع دارد که مجموعا نمونه آن‌ها را نمی‌توان در جای دیگری در آسیا دید. زیربناهای فوق‌العاده، ورزشگاه‌های باکیفیت، حمل‌ونقل پیشرفته، سابقه در میزبانی رویدادهای مهم بالاخص در ورزش، این کشور را متمایز ساخته است.

شیخ سلمان افزود: سامانه‌های الکترونیکی که در این مسابقات قرار است به کار گرفته شود، فصل جدیدی را در مدیریت میدانی فوتبال آغاز خواهد کرد.

گفتنی است که شیخ سلمان رئیس  AFC که اکنون ۵۰ ساله است، سابقا رئیس فدراسیون فوتبال بحرین بود. او در پی افشای فسادهای مالی‌ای که محمد بن همام قطری مرتکب شده بود به این سمت منتصب شد. او همچنین از اعضاء کمیته اجرایی فیفا نیز است، همان کمیته‌ای که رایی بسیار اثر گذار بر انتخاب رئیس فیفا دارد.

جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا است.

تعداد تیم های شرکت کننده در مرحله پایانی این مسابقات نسبت به دوره قبل، از ۱۶ تیم به ۲۴ تیم افزایش خواهد یافت.

برای نخستین بار مقدماتی جام‌ملت‌های آسیا با مقدماتی جام‌جهانی برای این دوره از رقابت‌ها اعمال می‌شود و بدین‌ترتیب جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام‌ملت‌های ۲۰۱۹ امارات متحده عربی در دور اول تنها یک دوره مسابقات مقدماتی دارند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ پس از بررسی امکانات ورزشی کشورهای ایران و امارات متحده عربی، کشور عربی را به عنوان میزبان این دوره از بازی‌ها معرفی نمود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.