گزینه دستیاری پرویز مظلومی در استقلال از حضور در این تیم انصراف داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی استقلال، چند گزینه برای حضور روی نیمکت این تیم به عنوان کمک مربی مطرح شد که یکی از این گزینه‌ها داریوش یزدانی بود.

بازیکن سال‌های نه چندان دور آبی‌پوشان که اکنون در کشور آمریکا مربیگری می‌کند و کلاس‌های خود را پشت سر می‌گذارد، پس از بررسی این پیشنهاد از حضور در استقلال انصراف داد.

داریوش یزدانی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش انصراف خود را از مربیگری در استقلال اعلام کرد. در متن او خطاب به هواداران، مدیریت و سرمربی این تیم آمده است:

«عرض سلام، ادب و احترام خدمت هواداران فهیم تیم بزرگ استقلال

عرض سلام، خسته نباشید و خدا قوت خدمت مدیریت محترم باشگاه و سرمربى تیم جناب آقاى مظلومى.

پس از تماس مسؤلان باشگاه و آقاى مظلومى بابت حضور دوباره در استقلال در کسوت مربى و استقبال گرم و بى‌نظیر هواداران فهیم تیم، سعى در اتخاذ بهترین تصمیم جهت کمک به استقلال گرفتم و به این نتیجه رسیدم با توجه به اینکه همواره در سال‌هاى پس از دوران بازیگرى سعى بر حضور در چرخه آموزشى صحیح را داشته‌ام، مى‌باید این مسیر را دنبال کنم تا در آینده‌اى نزدیک بتوانم باتجربه بیشتر و کیفیتى بهتر و آکادمیک‌تر استقلال و فوتبال کشورمان را به معناى واقعى کمک کنم.

در شرایط فعلى بنده به عنوان نماینده آبى‌دلان به فعالیت و فراگیرى ادامه مى‌دهم و به امید اعتماد باشگاه استقلال در آینده‌اى نزدیک.

براى استقلال بزرگ آرزوى موفقیت دارم

با احترام داریوش یزدانى»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.