بازیکن سابق تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم گفت: از مسوولان باشگاه توقع دارم که همکاری خوبی با ما داشته ‌باشند تا در آینده به مشکل برنخوریم.

مجید جلالی‌فر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه خراسان، در خصوص اینکه تماسی با وی از سوی باشگاه گرفته ‌نشده است، عنوان کرد: به هر حال این خاصیت فوتبال حرفه‌ای است و همانطور که می‌دانید از طرف باشگاه برای شرکت در تمرینات با من تماسی نگرفتند و طبیعتا برای فصل بعد از باشگاه سیاه‌جامگان جدا می‌شوم.

وی افزود: البته من قراردادم با باشگاه نیز به اتمام رسیده ‌بود و بازیکن آزاد محسوب می‌شوم، به هر حال روزهای خوبی را در سیاه‌جامگان گذراندم و خوشحالم که پس از پیوستن دوباره‌ام به این تیم توانستیم با اتحاد میان کادرفنی و بازیکنان، شادی را به دل مردم خراسان هدیه کنیم. امیدوارم کادرفنی و تیم جدید نیز درهر صورت موفق باشند.

جلالی‌فر در خصوص پیشنهاداتی که دارد نیز گفت: در حال حاضر چند پیشنهاد دارم که در حال مذاکره‌ایم، عجله‌ای برای انتخاب تیم جدیدم ندارم و می‌خواهم با دقت انتخابی کنم که پس از آن پشیمان نشوم.

وی در پاسخ به اینکه چند درصد از پول فصل گذشته‌اش را از باشگاه سیاه‌جامگان طلبکار است، نیز تصریح کرد: از پول فصل گذشته، ۶۰درصد قراردادم به اضافه پاداش‌ها باقی مانده که امیدوارم مسئولان سیاه‌جامگان همکاری لازم را با من داشته ‌باشند زیرا برای پیوستن به تیم جدیدم و ثبت قرارداد، به برگه تسویه‌حساب نیاز دارم و در صورت عدم همکاری مسئولان باشگاه سیاه‌جامگان مجبور به شکایت می‌شوم. امیدوارم شرایط به شکلی دوستانه حل شود و شیرینی خاطرات گذشته به تلخی تبدیل نشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.